رونمایی از جدیدترین گوشی نوکیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوکیا اخیرا از جدیدترین گوشی هوشمند سری C محبوب خود رونمایی کرد. این گوشی به نام نوکیا C32 با داشتن دوربین ۵۰ مگاپیکسلی چشمگیر توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر داشتن قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته و سیستم عامل اندروید ۱۳، قیمت معقول این تلفن همراه آن را محبوب‌تر می‌کند.

از ویژگی‌‌های ظاهری نوکیا C32 می‌توان به طراحی ظریف و روکش شیشه‌ای مقاوم اشاره کرد که سری C را وارد عصر جدیدی از زیبایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس بوده که تصاویر پر جنب و جوش و رنگارنگی ارائه می‌دهد. دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستند.

همچنین حجم حافظه برابر ۳.۴ گیگابایت رم، ۳ گیگابایت رم مجازی و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده و از کارت میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

همکاری باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و شارژر ۱۰ واتی امکان صرفه‌جویی را فراهم می‌کنند. همچنین با قابلیت Super Battery Saver امکان حفظ شارژ تا ۳ روز تعبیه شده است. تشخیص چهره با ماسک از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه به شمار می‌رود.

با این همه، دوام و طول عمر به‌عنوان ویژگی‌‌های اصلی نوکیا C32 ذکر شده و در برابر خط و خش و ضربه نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “رونمایی از جدیدترین گوشی نوکیا

  1. سوگل اژدری گفته:

    عه مگه نوکیا هم هنوز زنده است من که غیر از ایفون چیزی دیگه نمیتونم استفاده کنم

    • بابک گفته:

      آخه سنت نمیرسه که بدونی یه زمانی 73 درصد بازار دنیا دست نوکیا بود
      والانم دیگه آیفون تو ایران زیاد کارایی نداره ومفت گرونه برو بجاش پرچمدار سامسونگ بگیر راحت تره..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز