نگاهی به بهترین گوشی ضد آب؛ نوکیا XR21

نوکیا شرکتی است که برخلاف گذشته، امروزه اخبار زیادی درباره آن به گوش نمی‌رسد. اما اخیرا با رونمایی از گوشی ضد آب ایکس‌آر ۲۱ (XR21) به سطح جدیدی از فناوری دستگاه‌های ضد آب رسیده است.

به گزارش کاماپرس، نوکیا از سال گذشته با معرفی گوشی مقاوم ایکس‌آر ۲۰ (XR20) مورد توجه زیادی قرار گرفت. این تلفن همراه هوشمند و جان سخت برای دوام آوردن در انواع شرایط ساخته شده و ضد آب و غبار بودن، باتری کم مصرف و صفحه نمایش مقاوم تنها گوشه‌ای از امکانات این تلفن همراه هستند.

نسخه جدید آن با نام ایکس‌آر ۲۱ (XR21) نیز ویژگی‌های مشابهی دارد و از اسنپدراگون ۴۸۰ استفاده می کند. این مدل از یک رم آن ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است.

نمایشگر ۶.۴۹ اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و کیفیت چشمگیر آن را نمی‌توان نادیده گرفت. باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر این نسخه تا ۳۳ وات شارژ را پشتیبانی می کند، اما متاسفانه شارژر آن در جعبه تحویل نمی‌شود.

مهم‌ترین ویژگی ایکس‌آر ۲۱ (XR21) قابلیت ضد آب بودن آن است که دارای رتبه‌بندی IP69k  می‌باشد. این در حالیست که اکثر گوشی‌های ضد آب دارای رتبه‌بندی IP68 در برابر آب و گرد و غبار هستند.

آریاک سفر

مقاومت IP69k برای یک گوشی هوشمند عدد بزرگی به شمار می‌رود. این اصطلاح نشان می‌دهد دستگاه نه تنها می‌تواند مدت طولانی زیر آب دوام بیاورد، بلکه می‌تواند در برابر فشار و دمای بالای آب مقاومت کند. پس نگرانی برای خیس شدن این گوشی بی‌معنی به نظر می‌رسد.

این مدل از ۳ می ۲۰۲۳ با قیمت ۴۹۹ پوند یا ۶۲۵ دلار در سایت نوکیا در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : نوکیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز