بهترین گوشی های کلاسیک نوکیا در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند نوکیا از زمان پیدایش و تکامل گوشی‌های همراه همواره از برندهای مطرح و پیشروی این بازار بود؛ اما از زمان پیدایش گوشی‌های هوشمند و پافشاری به اصول خود و عدم تکامل، از این بازار کنار گذاشته شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درحالی که امروزه گوشی‌های همراه کلاسیک در مقابل گوشی‌های هوشمند لمسی بسیار ساده‌تر به‌نظر می‌آیند، اما همچنان به‌خاطر همین سادگی و اندازه کوچک‌تر فروش نسبتاً خوبی دارند. برند نوکیا نیز اولین انتخاب خریداران گوشی‌های کلاسیک است.

در ادامه کاماپرس به معرفی بهترین گوشی‌های تلفن همراه کلاسیک در بازار ایران می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل Nokia 2660 Flip

این گوشی تاشو، دو سیم‌کارته بوده و دارای نمایشگر رنگی است. نوکیا 2660 فلیپ در بازار قیمتی حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی دارد. این گوشی ۱۲۳ گرم وزن داشته و صفحه‌نمایش ۲٫۸ اینچی آن از نوع TFT LCD است. نوکیا یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته که با یک فلاش LED جفت شده است. ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۴۸ مگابایت حافظه موقت رم برای این گوشی تعبیه شده است و توسط یک درگاه اختصاصی کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت هم قابل ارتقا است. این گوشی از زبان فارسی، نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) و رادیو اف‌ام پشتیبانی می‌کند و یک جک سه و نیم میلی‌متری برای اتصال هدفون نیز دارد. یک باتری قابل‌تعویض لیتیوم یونی ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مسئولیت شارژدهی به این گوشی را دارد که از طریق یک درگاه microUSB شارژ می‌شود و تنها در رنگ مشکی موجود است.

گوشی موبایل Nokia 5710 XpressAudio

این گوشی دو سیم‌کارته که در زمان معرفی سروصدای زیادی به پا کرد، قیمتی حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در بازار دارد. پشت گوشی نوکیا 5710 XpressAudio دو عدد هندزفری بی‌سیم وجود داشته که با بلوتوث به گوشی متصل می‌شوند. این گوشی حالتی شبیه به یک کیس هندزفری است که نمایشگر رنگی TFT LCD ۲٫۴ اینچی و کیبورد دارد. رنگ‌های مشکی و قرمز و سفید و قرمز این گوشی در بازار موجود بوده و از ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۴۸ مگابایت رم برخوردار است که حافظه داخلی آن با کارت حافظه قابل ارتقا است. یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی ۱۲۹ گرمی وجود داشته و باتری آن نیز ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و از نوع لیتیوم یونی بوده که توسط کاربر قابل‌تعویض است و از درگاه microUSB شارژ می‌شود. این گوشی نیز از 4G، رادیو اف‌ام و زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل Nokia 8210 4G

این گوشی ۱۰۷ گرمی دو سیم‌کارته قیمتی حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی داشته و در سه رنگ بژ، آبی تیره و طوسی روشن موجود است. نمایشگر ۲٫۸ اینچی رنگی این گوشی از نوع TFT LCD بوده و یک دوربین پشتی ۰٫۳ مگاپیکسلی دارد. ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۴۸ مگابایت حافظه رم و یک درگاه کارت حافظه برای افزایش ظرفیت وجود دارد. این گوشی نیز از رادیو اف‌ام، 4G و زبان فارسی به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. باتری لیتیوم یونی ۱۴۵۰ این گوشی نیز با درگاه microUSB شارژ شده و توسط کاربر قابل‌تعویض است. جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز جهت اتصال هندزفری به این گوشی وجود دارد.

گوشی موبایل Nokia 3310 مدل 2017

این گوشی که قدیمی‌ترین گوشی این لیست محسوب می‌شود، مناسب کسانی است که نیاز به پشتیبانی از شبکه 4G و 3G روی گوشی ساده خود ندارند. این گوشی دو سیم‌کارته قیمتی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی داشته و در رنگ‌های نارنجی، آبی تیره، زرد و خاکستری موجود است. مدل‌های جدیدتر این گوشی از 4G و 3G نیز پشتیبانی می‌کنند. این گوشی ۷۹ گرمی دارای یک صفحه‌نمایش رنگی ۲٫۴ اینچی از نوع TFT LCD بوده و یک دوربین دو مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دارد. حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی این گوشی از طریق کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت نیز افزایش پیدا می‌کند. این گوشی نیز از زبان فارسی، رادیو اف‌ام و جک ۳٫۵ میلی‌متری پشتیبانی کرده و باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مسئولیت شارژدهی به این گوشی را دارد.

گوشی موبایل 2021 Nokia 6310

این گوشی دو سیم‌کارته نیز در بازار ایران قیمتی حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دارد. این گوشی ۹۸ گرمی در رنگ‌های مشکی، زرد و سبز موجود بوده و از ۱۶ مگابایت حافظه داخلی و ۸ مگابایت رم برخوردار بوده که با درگاه کارت حافظه خود تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. صفحه‌نمایش ۲٫۸ اینچی رنگی این گوشی نیز از نوع TFT LCD است و یک دوربین ۰٫۲ مگاپیکسلی نیز همراه با فلاش LED در پشت این گوشی وجود دارد. نوکیا 6310 مدل سال 2021 نیز از زبان فارسی، رادیو اف‌ام و جک ۳٫۵ میلی‌متری پشتیبانی کرده و شبکه تلفن همراه آن نیز 2G است. باتری لیتیوم یونی ۱۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز توسط کاربر قابل‌تعویض است و دفترچه مخاطبین آن قابلیت ذخیره ۲۰۰۰ مخاطب را دارد.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی نوکیا مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : نوکیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز