بنتلی بنتایگا 2023 ؛ لوکس ترین شاسی بلند جهان معرفی شد (ویدیو)

ژیوار

بنتلی بنتایگا مدل 2023 یک شاسی بلند گرند تورینگ است و به گونه ای ساخته شده است که پرچمدار محصولات لوکس کمپانی بنتلی باشد. تیم طراحی بنتلی، فاصله محورهای نسل دوم بنتلی بنتایگا را افزایش داده است تا کابین جادارتر باشد و خطوط روی بدنه را طوری طراحی کرده است تا به خوبی نمایانگر استیل و پرستیژ بنتلی باشند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که زیبایی و لوکس بودن این شاسی بلند را بیشتر به تصویر می کشد.

 

به گزارش کاماپرس، بنتلی بنتایگا مدل 2023 به یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری مجهز است که دو توربوشارژر و 32 سوپاپ دارد و با این که بسیار پرقدرت است مصرف سوخت پایینی دارد. این پیشرانه هشت سیلندر که عملکردی فوق العاده دارد می تواند 542 اسب بخار نیرو و 770 نیوتن متر گشتاور کند و وقتی در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد، قادر است حداکثر سرعت بنتلی بنتایگا را به 290 کیلومتر بر ساعت برساند و شتاب صفر تا صدی برابر با 4.5 ثانیه برای آن رقم بزند.

صندلی های کاپیتانی بنتلی بنتایگا جدید، پیشرفته ترین صندلی است که تاکنون برای یک خودرو ساخته شده است و 22 حالت برای تنظیم دارد. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نیز از آخرین فناوری ها بهره می برد. این سیستم اتوماتیک با استفاده از سنسور دمای بدن سرنشینان و رطوبت محیط را می سنجد و سپس تعیین می کندکه چقدر دمای داخل کابین را خنک یا گرم کند تا به دمای رفاه برسد.

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بنتلی
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بنتلی بنتایگا 2023 ؛ لوکس ترین شاسی بلند جهان معرفی شد (ویدیو)

  1. جواد گفته:

    چقدر ما مردم ایران بدبخت هستیم که به جای این خودرو های با امکانات رفاهی بالا باید لگن های ایران خودرو وسایپا رو سوار بشیم که زه بغل خودروهایمان می شود آپشن

  2. صادق ظهوری گفته:

    سلام
    واقعأ گل گفتی آقا جواد
    زه میشه آپشن
    ضبط میشه آپشن
    ارزش نداره هیچ ماشین ایرانی
    ولی مقصر ملت و خودمون هستیم که خرید میکنیم
    وقتی در یک شب تا سایت باز میشه چند هزار ثبت نام میشه یعنی استقبال شده و هر روز سازنده ها از خودروها میدزدن و جنس های درجه چند بی کیفیت استفاده میکنن…
    مثلا تو تصادف شدید ایبرگ باز نمیکنه…
    اونوقت با یک ضربه کوچیک ایبرگ باز میشه میزنه گردن طرف رو میشکنه…
    اینم جز آبشن ها میشه دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز