۵ کرم شب پرفروش برای پیشگیری از افتادگی پوست

۵ کرم شب پرفروش برای پیشگیری از افتادگی پوست
تورهای مسافرتی لحظه آخر

همه ما بعد از یک روز پرمشغله و سروکله زدن با استرس‌های روزمره، آب‌هوای نامناسب و آلودگی‌های مختلف شهری، در پایان شب به یک کرم شب مناسب برای تغذیه پوست نیاز داریم. عوامل مختلفی مانند استرس، آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، نوشیدن آب کم و رژیم‌های غذایی نادرست روی پوست ما تاثیرات منفی مختلفی می‌گذارند که با استفاده از کرم‌های مناسب باید به بهبود آن‌ها کمک کنیم. با توجه به برندهای مختلف و رنج قیمتی متفاوت این محصولات، باید در  انتخاب کرم شب مناسب دقت بیشتری به خرج دهیم.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کرم شب پرفروش برای پیشگیری از افتادگی پوست را معرفی می‌کند.

1-کرم شب لورآل

کرم شب لورآل یکی از انواع کرم‌های شب خارجی محصول کشور فرانسه به شمار می‌رود که دارای عملکرد سه گانه محافظت کننده، روشن‌کننده و آبرسان پوست است. از ویژگی‌های این کرم می‌توان به آبرسانی قوی و ۲۴ ساعته پوست، بازسازی و احیا و همچنین شادابی پوست  اشاره کرد. این کرم همراه با ویتامین E و سرامید برای انواع پوست‌ها مناسب بوده از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

1-کرم شب لورآل

2-کرم شب اوریفلم

بدون شک یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کرم‌های شب، این کرم اوریفلم است که محصول کشور لهستان بوده و حاوی روغن دانه گل رز برای تغذیه پوست است. این کرم برای تنظیم ملانین پوست و رنگدانه‌ها بسیار مناسب بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از ویتامین C و سالسیلیک اسید برای روشن شدن پوست اشاره کرد. بنابراین یکی از انتخاب‌های مناسب برای بازسازی پوست به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

2-کرم شب اوریفلم

3-کرم شب آردن

کرم شب آردن یکی از انواع معروف کرم‌های شب است که محصول کشور ایران بوده و از محصولات پرطرفدار و باکیفیت ایرانی محسوب می‌گردد. این کرم شب حاوی روغن آووکادو، روغن جوانه گندم و روغن دانه سویا است که به بازسازی، تقویت و افزایش انرژی سلولی پوست کمک کرده و از این طریق از افتادگی پوست پیشگیری می‌کند. علاوه بر آن این محصول به تامین رطوبت موردنیاز پوست کمک کرده و باعث افزایش نرمی، لطافت و طراوت آن می‌گردد. این کرم از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب و اقتصادی است.

3-کرم شب آردن

4-کرم شب بیوآکوا

کرم بیوآکوا یکی از کرم‌های شب روشن‌کننده ساخت چین بوده که حاوی عصاره خالص مروارید است. علاوه بر آن این کرم ضد لک و کک و مک و از بین برنده التهابات پوستی است و باعث از بین رفتن چین و چروک صورت می‌شود. همچنین از این کرم می‌توانید برای روشن شدن، شفافیت، لیفت و سفت شدن پوست خود استفاده کرده و دارای پوستی صاف و یکدست شوید.

4-کرم شب بیوآکوا

5-کرم شب سیمپل

کرم شب سیمپل یکی از انواع کرم‌های شب محبوب در بین خانم‌هاست که از جمله ویژگی‌های ممتاز آن می‌توان به عدم تست روی حیوانات اشاره کرد که سبب برتری آن شده است. علاوه بر آن از جمله ویژگی‌های این کرم می‌توان به نداشتن الکل، عطر مصنوعی، رنگ و مواد شیمیایی اشاره کرد و به همین سبب برای افرادی که پوست‌های حساس دارند انتخاب مناسبی است. همچنین این کرم باعث حفظ رطوبت پوست شده و به شادابی و لطافت آن کمک می‌کند. ترکیبات بکار رفته در این محصول برای پیشگیری از افتادگی پوست کمک کننده است.

5-کرم شب سیمپل

انتهای پیام

مرتبط با : الانزاشیمن شاپمانلی شاپ
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز