برای یادگیری اصولی زبان ژاپنی در شیراز چه کنیم؟

زبان ژاپنی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قبل از پاندمی کرونا، تقریبا نزدیک به 9 هزار نفر گردشگر ژاپنی به ایران و شهرهای توریستی مانند شیراز سفر داشتند. سفر ژاپنی ها به شیراز و سایر شهرهای توریستی می‌تواند غیر از جاذبه‌های تاریخی و زیبایی بناها و طبیعت، جنبه دیگری هم داشته باشد؛ ژاپنی‌ها بیشتر به کشورهایی سفر می کنند که از امنیت کافی برخوردار باشد. همین موضوع اهمیت فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور گردشگران ژاپنی و آموزش زبان ژاپنی در شیراز را پررنگ می‌کند.

به گزارش کاماپرس، یه نقل از آموزشگاه زبان پارسا ، بر اساس اطلاعات موجود، شاید تعداد کمی از آژانس ایرانی در حوزه ورود گردشگران ژاپنی فعالیت دارند. قاعدتا هدف گردشگران ژاپنی سفر به مناطق دیدنی ایران و آشنایی با اقلیم و فرهنگ‌های متنوع ایرانی است. اکنون بار دیگر سفر گردشگران ژاپنی به ایران بعد از حدود دو سال و نیم وقفه آغاز شده و نخستین گروه گردشگران ژاپنی اردیبهشت ماه امسال وارد ایران شدند. با توجه به این موضوع و علاقمندی ژاپنی‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر از ایران، مناطقی مثل شیراز، گزینه گردشگری توریست‌های ژاپنی خواهند بود. این مسئله و قضیه اهمیت درآمد گردشگری برای کشور ایران، تدریس زبان ژاپنی در شیراز را بیش از پیش پررنگ می‌کند. قاعدتا آگاهی از زبان گردشگران ژاپنی باعث رفع نیاز عمده آن‌ها و معرفی ایران به عنوان یک کشور توریست پذیر با پتانسیل‌های کافی خواهد شد.

شیرازی‌ها برای یادگیری زبان ژاپنی به کاربلد آن مراجعه کنند

افرادی که مصمم به یادگیری زبان ژاپنی هستند و از این طریق قصد جذب گردشگر و کسب درآمد دارند، باید برای آموزش زبان ژاپنی در شیراز به دنبال کاربلد این موضوع باشند. در مجموع، همه افراد به این موضوع واقف هستند که یادگیری زبان غیرمادری از هر نوعی نیاز به برنامه ریزی، تمرین و ممارست دارد. اما در عمل تعداد زیادی از زبان آموزان عجله دارند و می‌خواهند در مدت زمان کوتاهی زبان دشواری مثل ژاپنی را بیاموزند. اما معلم و مدرس آگاه و متعهد از ابتدای کار این موضوع را برای زبان آموز حل می‌کند و با صرف انرژی و زمان مناسب، دانش زبان ژاپنی را به دانش آموزان خود منتقل خواهد کرد. یادگیری زبان ژاپنی به دلیل سختی که دارد هم نیازمند یک مدرس خبره و ماهر است و هم به بسترهای مناسبی احتیاج دارد.

زبان ژاپنی-کاماپرس

گذری بر سیستم زبان ژاپنی

زبان ژاپنی دارای چهار سیستم نگارشی متفاوت است که هر کدام کاراکترهای گوناگونی دارند. تفاوت اصلی زبان ژاپنی با دیگر زبان‌ها به حروف الفبا باز می‌گردد. زبان ژاپنی به معنای واقعی حروف الفبا را ندارد، بلکه دارای سیلاب‌های مختلفی است. زبان آموزان برای نوشتن و خواندن متن‌های ژاپنی باید تعداد مشخصی از سیلاب‌های این زبان را به کار ببرند.

با توجه به این مسئله، سیستم نگارشی زبان ژاپنی به بخش‌های هیراگانا، کاتاکانا، کانجی و روماجی تقسیم می‌شود. علاوه بر این چهار بخش، باید یادگیری گرامر زبان ژاپنی نیز اتفاق بیفتاد. بهترین روش یادگیری زبان ژاپنی برای زبان آموزان تازه کار، معلم زبان کاربلد است. شیرازی‌ها به منظور استفاده از پتانسیل شهر خود و فراگیری این زبان باید زیر نظر یک معلم زبان ژاپنی در شیراز آموزش ببینند.

راز آسمان پایتخت

برگزاری کلاس آموزش زبان ژاپنی در موسسه پارسا

اما برای آموزش زبان ژاپنی در شیراز، نباید به هر موسسه ناشناخته و هر فردی که ادعای تدریس زبان ژاپنی در شیراز دارد، اعتماد کرد. بسیاری از سودجویان با هدف کسب درآمد بیشتر، یادگیری زبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن را تبلیغ می‌کنند که چنین مسئله‌ای کذب است. تدریس زبان ژاپنی در شیراز با روش اصولی و درست، تنها از طریق روش‌ها و متدهای شناخته شده جهانی و با صرف زمان و هزینه لازم اتفاق خواهد افتاد.

موسسه پارسا یکی از مجموعه‌های کارآمد برای تدریس زبان ژاپنی در شیراز محسوب می‌شود. بهترین معلم زبان ژاپنی در شیراز در این موسسه مشغول فعالیت است و علاقمندان به یادگیری اصولی و درست این زبان می‌توانند برای شرکت در ترم تابستانه در این آموزشگاه ثبت نام داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز