کریس رونالدو و جریمه ۵۶ میلیون پوندی به دلیل پرونده تجاوز

لست سکند

کریس رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال و تیم یوونتوس ایتالیا نقره داغ می‌شود. پرونده اتهام تجاوز این بازیکن محبوب دوباره باز شده و ممکن است به پرداخت غرامت ۵۶ میلیون پوندی محکوم شود.

به گزارش کاماپرس، پرونده اتهام تجاوز فوق ستاره یوونتوس در سال ۲۰۰۹ در دادگاه نوادا آمریکا دوباره به جریان افتاده است. شنیده می شود دادگاه فدرال نودا قصد دارد کریس رونالدو را به دلیل اتهام تجاوز و سعی در پنهان کردن آن با حق السکوت نقره داغ کند.

نشریه independent در جدیدترین خبر در زمینه پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو اعلام کرده این پرونده جنجالی بعد از ۱۲ سال دوباره به جریان افتاده و ممکن است با یک جریمه سنگین برای این فوق ستاره همراه باشد.

پیش از این گفته شد فوق ستاره پرتغالی در سال 2010 مبلغ 375 هزار یورو به کاترین مایورگا به عنوان حق سکوت داده بود تا این موضوع را در رسانه ها فاش نکند. اما این قربانی تجاوز در سال 2018 به صورت رسمی از رونالدو شکایت کرد و حتی نامش را نیز فاش کرد تا روند پیگیری سریع تر انجام شود.

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام نشریه ایندپندنت کاترین مایورگا به دلیل رنج های فیزیکی و روانی در سال 2009 مبلغ 18 میلیون پوند غرامت دریافت می کند. البته گفته می شود دادگاه فدرال آمریکا جریمه های سنگین تری برای این بازیکن درنظر گرفته است.

طبق اعلام آخرین گزارش ها ابرستاره پرتغالی باید مبلغ 56 میلیون پوند به کاترین مایورگا پرداخت کند. دوسال پیش و پس از شکایت این زن آمریکایی، کریس رونالدو به دادگاه فراخوانده شد، اما در آن زمان تیم حقوقی این بازیکن فوتبال توانستند مقامات دادگاه را راضی کنند، اما پرونده اقدام غیر اخلاقی و تجاوز رونالدو همچنان باز ماند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز