کاهش وزن و تناسب اندام با دستگاه الپتیکال + قیمت روز

دستگاه الپتیکال-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر ورزشکاری تمایل به انجام یک ورزش سبک آن هم از نوع هوازی داشته باشد، الپتیکال بهترین گزینه و یک تمرین عالی ورزشی است؛ چراکه تمامی اعضای بدن را درگیر می‌کند ولی فشار زیادی به مفاصل و عضله ها وارد نمی‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از هایپرجیم، دستگاه الپتیکال، با تمرکز بر روی پایین تنه، بالاتنه را نیز به تحرک وا می‌دارد؛ استفاده از الپتیکال باعث افزایش توان جسمی و استقامت بدن شده و از تحلیل رفتن غضروف‌ها جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید، بیماری آرتروز از تحلیل رفتن غضروف ها به وجود می‌آید و درمان قطعی و ماندگاری ندارد. پس الپتیکال می‌تواند از بروز آرتروز نیز جلوگیری کند.

در ادامه کاماپرس به بررسی بیشتر دستگاه ورزشی الپتیکال و معرفی 4 مدل از این وسیله ورزشی می‌پردازد؛

کالری سوزی با الپتیکال

الپتیکال که به دستگاه اسکی فضایی هم مشهور است، یک دستگاه ورزشی ثابت مانند تردمیل و دوچرخه ثابت است که می‌توان از آن در خانه نیز استفاده کرد. این دستگاه برای تمامی افراد مناسب است؛ زیرا به اندازه تردمیل و دوچرخه ثابت نیاز به فشار وارد کردن به زانو ها ندارد. با این تفاسیر چون تمام اعضای بدن حتی بازوها را درگیر می‌کند، کالری سوزی بالایی دارد.

این دستگاه برای زنان باردار نیز خطر ندارد؛ خانم‌های باردار می‌توانند به صورت نشسته از الپتیکال استفاده کرده، کالری بسوزاند و استقامت بدن خود را بالا ببرند.

راز آسمان پایتخت

دستگاه الپتیکال-کاماپرس

در ادامه 4 مدل از انواع الپتیکال معرفی می‌شود؛

الپتیکال خانگی پرومکس تی ال 925

این دستگاه با توانایی تحمل وزن ۱۳۰ کیلوگرم، عملکردی مگنتی دارد. الپتیکال پرومکس مناسب جهت استفاده در منزل بوده و ساخت کشور چین با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش است. این دستگاه مفید و جذاب را می‌توان با قیمت حدود ۱۷ میلیون تومان خریداری کرد.

الپتیکال باشگاهی اس آی جی/ای جی_8520

این دستگاه تحمل وزن 180 کیلو گرمی دارد و به همین دلیل مناسب برای استفاده در باشگاه‌هاست. الپتیکال اس آی جی ژنراتور دارد و نیاز به برق و باتری ندارد؛ یعنی با توجه به حرکات ورزشکار شارژ می‌شود. ۱۲ برنامه پیش فرض، یک برنامه دستی، ۱۶ سطح، مقاومت قابل تنظیم، ۴ برنامه 30 ساعته و  قابلیت نمایش انواع پارامترها از مزیت‌های این دستگاه به حساب می‌آیند. الپتیکال باشگاهی اس آی جی/ای جی_8520 ساخت کشور تایوان و در حدود ۷۳ میلیون قیمت دارد.

الپتیکال خانگی پاورمکس مدل اچ  ۳۳۸ا

دستگاه پاورمکس دارای عملکرد مگنتی و فلای  دیسک ۶ کیلوگرمی با قابلیت تنظیم هشت درجه سختی است؛ برای جابجایی راحت در زیر آن چرخ وجود دارد. تحمل وزن ۱۳۰ کیلوگرم و ال سی دی جهت نمایش زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت طی شده و کالری را داراست. این دستگاه ساخت کشور چین و به قیمت حدود ۱۳ میلیون در بازار وجود دارد.

الپتیکال خانگی سایتک مدل سی تی 1902 تی

این دستگاه ورزشی خانگی می تواند وزن ۱۳۰ کیلوگرم را تحمل کند، ال سی دی نصب شده بر روی دستگاه قابلیت نمایش انواع پارامترهای مورد نیاز را دارا است، عملکردی مگنتی و چرخ حمل و نقل نیز از جمله مزایای الپتیکال سایتک به شمار میروند. قابلیت ویژه این دستگاه تنظیم شیب، دسته کمکی و فلایول هفت کیلو گرمی است. ساخت کشور چین تحت لیسانس تایوان بوده  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده  و در حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید الپتیکال به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

برای خرید الپتیکال مناسب می‌توان به وبسایت جیم لند مراجعه کرد و از مشاوران این مجموعه راهنمایی گرفت.

خرید به صورت اقساطی، قیمت های مناسب و به روز، گارانتی و خدمات پس از فروش از مزایای این استارت آپ به شمار می‌رود.

برای دریافت مشاوره و خرید می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، لینکدین و توییتر این مجموعه را دنبال کنید یا با شماره 66008000 (تهران) تماس بگیرید.

در ادامه قیمت برخی از انواع دستگاه الپتیکال موجود در فروشگاه جیم لند را مشاهده می‌کنید:

قیمت برخی از انواع دستگاه الپتیکال موجود در فروشگاه جیم لند-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در ورزش ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز