کامیونت کاما چه ویژگی هایی دارد؟/ قیمت روز انواع این محصولات

یکی از محصولات باربری سبک در بازار که دارای قیمت نسبتا مناسبی است، کامیونت نام دارد. یکی از کامیونت‌های عرضه شده در بازار که تولید ایران بوده کاما است. کامیونت کاما از تولیدات آریا دیزل است که از اواخر سال 1401 وارد بازار شد.

به گزارش کاماپرس، کامیونت کاما از انواع جدید کامیونت‌های بازار است که در سه نوع شش تنی، شش تنی بدون جای خواب و 9 تنی در بازار عرضه می‌شود. کامیونت کاما شش تنی دارای موتوری قدرتمند با قدرت 150 اسب بخار است. ظرفیت باک کامیونت شش تنی کاما به 150 لیتر می‌رسد. این نوع محصول قابلیت حمل 3.2 تن بار را دارد.

کامیونت کاما 9 تنی مابه شش تنی است که 160 اسب بخار قدرت دارد. باک این محصول دارای ظرفیت 200 لیتری بوده و با آن امکان انتقال بار 6.2 تنی موجود است.

فاکتورهای ایمنی معتبر سرعت هر دو نوع کامیونت، به شکل الکترونیکی و هوشمند، را محدوده کرده است. خریداران انواع کامیونت کاما امکان رانندگی با این محصولات را با سرعتی بیشتر از 90 کیلومتر بر ساعت ندارند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو

راز آسمان پایتخت

برخی از تجهیزات و گارانتی انواع کامیونت کاما

هر مدل از کامیونت‌های کاما ویژگی‌های منحصر به فرد و استانداردهای مناسبی دارند. اما تجهیزات رفاهی و ایمنی در بین کامیونت‌های شش و 9 تنی این برند کاملا مشابه هستند. چراغ‌های مه شکن در جلوی خودرو، سیستم کنترل کامل پایداری الکترونیکی، ارائه قفل مرکزی به همراه یک ریموت کنترل، نمایشگر هفت اینچی اندروید با صفحه لمسی مالتی مدیا، دوربین کنترل مسیر در دنده عقب، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز و سیستم تهویه مطبوع باکیفیت تعدادی از امکانات رفاهی این کامیونت‌ها هستند. از دیگر تجهیزات رفاهی کامیونت کاما می‌توان به ترمز ضداضطراری خودرو یا آ ای بی اس، ترمز دیسک پنوماتیک برای چرخ‌های جلو و ترمز کاسه‌ای برای چرخ‌های عقب، سیستم هشدار دهنده خروج از خط و ارائه انواع کلیدهای کنترلی روی فرمان اشاره کرد.

این نوع کامیونت با گارانتی سه ساله به بازار عرضه شده که نسبت به محصولات رقیب یک مزیت مناسب محسوب می‌شود. زیرا شرکت‌های رقیب تولیدکننده انواع کامیونت محصولات خود را با گارانتی دو ساله به بازار عرضه می‌کنند. براساس اطلاعات موجود، آزمایش‌های فنی دقیقی روی هر قطعه کامیونت کاما انجام شده و به همین دلیل محصولات عرضه شده از این برند در بازار توانسته‌اند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.

قیمت این محصول برحسب نوع آن متفاوت است. جدول زیر قیمت روز انواع کامیونت را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز