پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر چند؟ ۱۴ شهریور

پژو206-کاماپرس
لست سکند

خودرو پژو ۲۰۶ در شش تیپ مختلف در ایران تولید می‌شد. اما در حال حاضر تنها تیپ ۵ و تیپ ۲ روی خط تولید باقی مانده‌اند و تولید بقیه تیپ‌های پژو ۲۰۶ متوقف شده است. پژو ۲۰۶ تیپ‌۲ با توجه به کیفیت ساخت و مصرف سوخت پایین در میان خودروهای هم‌قیمتش در بازار از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

متخصصان بازار فروش معتقدند که به‌دلیل بلاتکلیفی مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب بازار خودرو نیز بلاتکلیف مانده است و به همین خاطر است که قیمت‌ها تغییری نمی‌کنند. پژو ۲۰۶ در همه مدل‌ها و تیپ‌های خود یک‌ هفته است که قیمتش ثابت مانده است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

در بازار معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. هم‌چنین قیمت دیگر تیپ پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز مانند یک هفته گذشته در بازار ۳۵۵ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر در  دو مدل دیگر نیز در بازار خودرو وجود دارد. مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر پژو ۲۰۶ تیپ۲ مناسب خریدارانی است که می‌خواهند با بودجه کم‌تر پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

امروز در بازار معاملات پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین دیگر مدل پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر یعنی مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ تومان در بازار وجود دارد.

پژو206-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

این روزها خریداران خودرو به‌دلیل ارزان‌تر بودن خودروهای ‌کارکرده و کیفیت پایین خودروهای نو که می‌توانند با پولشان بخرند تصمیم خود را از خرید خودروی نو به خودروی کارکرده تغییر داده‌اند.

خریداران اگر به بازار و سایت‌های فروش خودروهای کارکرده نگاهی کنند درخواهند یافت که پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده محبوبیت ویژه‌ای دارد.

در یکی از آگهی‌ها منتشر شده پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۵ با ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۷۵ میلیون تومان آگهی فروش شده‌است. خودروی ذکر شده یک سال بیمه دارد. لاستیک‌ها ۸۰ درصد هستند و رینگ خودروی ۲۰۷ بر روی خودرو انداخته شده‌است.

یکی دیگر از آگهی‌های منتشر شده برای فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۱۸۰ هزار کیلومتر کارکرد است که با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان خریداران می‌توانند خرید کنند. دارای شیشه دودی، سوییچ زاپاس، ریموت دوم، دو حلقه لاستیک نو و یک سال بیمه است.

یکی از آگهی‌های فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۵ با ۱۸۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۲۸ میلیون تومان است. خودرو از نظر فنی و بدنه سالم است. هم‌چنین ۸ ماه بیمه دارد و درب سمت راننده رنگ شده‌است.

هم‌چنین در بازار پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده خریداران می‌توانند با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز پژو ۲۰۶ تیپ۲ را به‌دست آورند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۶ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۸۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. شاسی سمت شاگرد آسیب دیده است و نیاز به تعمیر دارد. هم‌چنین خودرو سه‌ماه بیمه دارد.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز