پوستی درخشان و شاداب با سرم ضد جوش نوترژینا

سرم پوست-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پوست صورت یکی از فاکتورهای مهم زیبایی است و به همین دلیل رسیدگی به آن برای حفظ صافی و شفافیتش اهمیت دارد. معمولا افراد برای حفظ زیبایی پوست از محصولات مختلفی استفاده می‌کنند. سرم ضد جوش نوترژینا یکی از این محصولات است.

به گزارش کاماپرس به نقل از تیسا پرفیوم، زیبایی یک امر نسبی است و در نظر هر فردی متفاوت به نظر می‌رسد. به طور کلی داشتن پوست صاف و شفاف یکی از فاکتورهای کلی زیبایی است، اما طبق آخرین آمار، تنها 20 درصد از افراد جامعه پوست بی‌عیب و نقص دارند. در واقع سایر افراد با مشکلات مختلف پوستی اعم از خشکی، جوش و … دست و پنجه نرم می‌کنند. تنها راه حل کم شدن و از بین رفتن مشکلات پوستی رسیدگی و تداوم آن است.

استفاده از سرم مخصوص برای از بین بردن جوش صورت

افرادی که دارای پوست مستعد جوش هستند، برای از بین بردن جوش‌های صورت خود باید مراقبت ویژه داشته باشند و از محصولات خاصی استفاده کنند. سرم ضدجوش یکی از محصولاتی است که پزشکان و متخصصان به افراد دارای جوش‌های پوستی توصیه می‌کنند.

افرادی که تحت نظر متخصصان و پزشکان پوستی باید سرم ضدجوش استفاده کنند، بهتر است خواص این نوع سرم‌ها را بدانند. این سرم‌ها دارای مواد ویتامینه هستند. مواد ویتامینه برای بازسازی پوست واجب است و استفاده از آن برای پوست‌های مستعد جوش ضرورت دارد. معمولا این سرم‌ها حاوی مواد نرم کننده هم هستند تا پوست دارای جوش بیش از اندازه خشک نشود. سرم‌های ضدجوش قدر جذب بالایی دارند و با اثربخشی مناسب، جوش‌های پوستی را از بین می‌برند.

تیساپرفیوم-کاماپرس

بهترین سرم برای نابودی جوش‌های صورت

قیمت: 265 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

سرم ضد جوش نوترژینا یکی از این سرم‌ها است که سالیسیلیک اسید و گلایکولیک اسید دارد. سرم ضد جوش پلاس نوترژینا برای پاکسازی و بهبود لک و جوش صورت مناسب بوده و افراد دارای پوست حساس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این سرم با پوست نوجوانان نیز سازگاری دارد و جوش‌های سرسخت آن‌ها را بهبود می‌بخشد. سرم مذکور بدون بو و چربی بوده و چربی اضافی منافذ پوستی را پاک می‌کند و مانع از ایجاد گرفتگی‌های جدید روی پوست می‌شود.

قیمت این سرم در سایت تیسا پرفیوم با اعمال تخفیف 9 درصدی، 265 هزار تومان اعلام شده است.

خرید سرم ضد جوش نوترژینا را از تیسا پرفیوم

افرادی که قصد خرید اصل این سرم را دارند، می‌توانند به سایت تیسا پرفیوم مراجعه کرده و با چند کلیک این محصول را سفارش دهند. بعد از ثبت سفارش، محصول در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر مشتری ارسال خواهد شد. علاوه بر این سرم، امکان خرید دیگر سرم‌های پوستی اصل از برندهای معتبر جهانی از طریق سایت تیسا وجود دارد.

انواع محصولات اصل از برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی در این سایت وجود دارد. تیسا پرفیوم اصالت کالاهای خریداری شده را تضمین می‌کند. بنابراین مشتریان این مجموعه از این بابت نگرانی نخواهند داشت. در صورت وجود مشکل در محصولات عرضه شده، امکان تماس با تیم پشتیبانی این مجموعه وجود دارد.

ضمنا اگر فردی برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی شک دارد و از نوع محصول مناسب و سازگار با پوست و بدن خود آگاهی ندارد، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرد. کارشناسان آن‌ها را در زمینه خرید محصولی مناسب و سازگار با پوست و بدنشان راهنمایی خواهند کرد.

علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری از این مجموعه نیز وجود دارد. افرادی که مایل به خرید حضوری از تیسا هستند، می‌توانند به بازار بزرگ تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز