5 مکان شگفت انگیز ژاپن

تور ژاپن-کاماپرس

ژاپن با وجود اینکه در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است، اما تاریخ و تمدن غنی دارد و گردشگران در تور ژاپن معمولا مبهوت جاذبه‌های دیدنی و تاریخ چند صد ساله این کشور می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، معابد باستانی ژاپن، آسمان‌ خراش‌های مدرن، پاساژهای دیدنی و چشمه‌های آبگرم فوق‌العاده، از جاذبه‌های تور ژاپن هستند که گردشگران با هر سلیقه‌ای را به وجد می‌آورند. با وجود محدودیت زمانی در تور ژاپن، افراد می‌توانند تجربه‌های استثنایی و منحصربه‌فردی از سفر برای خود رقم بزنند.

در این گزارش، پنج مکانی که افراد در تور ژاپن پاییز 1402 باید از آنها بازدید کنند، معرفی شده است.

کیوتو

شهر کیوتو با بیش از 2000 معبد سنتی مکان مناسبی برای بازدید گردشگران است. کیوتو برای گردشگرانی که به دنبال بازدید و آشنایی با فرهنگ و تمدن اصیل ژاپنی هستند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. این شهر در گذشته به عنوان پایتخت امپراطوری ژاپن شناخته می‌شد. معابد ژاپنی، دروازه‌های قرمز، گیشاها و شکوفه‌های گیلاس، همگی از اصلی‌ترین نمادهای مرتبط با کیوتو هستند. معبد کینکاکو جی و فوشیمی ایناری در کیوتو قرار دارد که گردشگران حتما باید از این مکان‌ها بازدید کنند. همچنین بعد از بازدید از معابد می‌توان از دیدن جنگل‌های بامبو آراشیما لذت برد.

تور ژاپن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

توکیو

توکیو احتمالا تنها شهر جهان باشد که به خوبی توانسته توازن و تعادل را بین زندگی مدرن و فرهنگ سنتی حفظ کند. منطقه آکیهابارا با زرق و برق فراوان، بهشت علاقه‌مندان به انیمه و مانگا محسوب می‌شود. حتی برای افرادی که علاقه به انیمه و بازی ویدیویی ندارند، زیبایی و زرق و برق این منطقه، دیدنی و استثنایی خواهد بود.

منطقه گینزا یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری توکیو محسوب می‌شود که گردشگران به خوبی می‌توانند وقت خود را صرف خرید یا گشت‌وگذار در رستوران‌ها و کافه‌های آن کنند. مراکز خرید مدرن منطقه گینزا باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران شده و عده‌ای آن را با میدان تایمز نیویورک مقایسه می‌کنند.

دیزنی لند توکیو، اولین دیزلندی است که خارج از آمریکا ساخته شده و با این وجود، ساختار آن مشابه دیزنی لند کالیفرنیا است. این پارک به هفت قسمت موضوعی تقسیم می‌شود و بخش‌های متعدد آن برای گردشگران با هر سلیقه‌ای سرگرم‌کننده است.

تور ژاپن-کاماپرس

کوه فوجی و هاکونا

هاکونا یک شهر کوچک در ژاپن بوده که پارک فوجی در آن واقع شده است. زیبایی‌های طبیعی و چشم‌نواز این شهر، یکی از بهترین چیزهایی است که افراد در تور ژاپن می‌توانند تجربه کنند. دامنه کوه فوجی پوشیده از برف است و مناظر دیدنی در سرتاسر دریاچه آشینوکو وجود دارد. گردشگران علاقه‌مند به کوه‌نوردی می‌توانند در بعضی از ماه‌های سال به قله کوه فوجی صعود کنند و از مناظر بکر و منحصر‌به‌فرد این منطقه لذت ببرند. چشمه‌های آبگرم و سفر با کشتی دزدان دریایی در سراسر دریاچه نیز از سایر جاذبه‌های این منطقه است که خاطرات به‌یادماندنی برای گردشگران در تور ژاپن رقم می‌زند.

تور ژاپن-کاماپرس

اوساکا

اوزاکا یکی از مهم‌ترین شهرهای ژاپن محسوب می‌شود و چندین شرکت بزرگ چند ملیتی مانند پاناسونیک در آن قرار دارد. همچنین این شهر در بین گردشگران برای خرید کردن بسیار محبوب است. گردشگران در طی گشت‌وگذار در این شهر می‌توانند غذاهای ژاپنی خیابانی را امتحان کنند و از آن لذت ببرند. تیناجین، یکی از قدیمی‌ترین معابد اوساکا است و مسافران نباید بازدید از آن را در تور ژاپن از دست بدهند. علاقه‌مندان به هنر نیز می‌توانند از موزه هنر اوساکا دیدن کنند و مجذوب آن شوند. همچنین در صورتی که گردشگران تمایل به تجربه هیجان‌انگیزتری داشته باشند، می‌توانند از باغ وحش تنسی دیدن کنند و یک روز کامل با آن سرگرم شوند.

تور ژاپن-کاماپرس

نارا

نارا در گذشته به نام هیجو به عنوان پایتخت ژاپن شناخته می‌شد و این شهر کمتر از یک ساعت با کیوتو فاصله دارد. دیدن این شهر برای گردشگرانی که به مناظر تاریخی و معابد ژاپنی علاقه دارند، ایده‌آل است. بیشتر جاذبه‌های این شهر را می‌توان در پارک نارا مشاهده کرد. همچنین گوزن‌های اهلی در این پارک معمولا از گردشگران غذا می‌خواهند. معبد بزرگ کاسوگا نیز در این شهر قرار دارد که با فانوس‌های زیادی تزئین شده و جلوه باشکوهی به معبد بخشیده است.

تور ژاپن-کاماپرس

رزرو تور ژاپن با آژانس گردشگری “قصر شیرین”

در صورتی که افراد تمایل به بازدید از معابد چشم‌نواز و طبیعت منحصربه‌فرد ژاپن داشته باشند، می‌توانند اقدام به رزرو تور ژاپن از آژانس گردشگری قصر شیرین کنند. این مجموعه خدمات درجه یک در طی سفر به گردشگران ارائه می‌کند و سفر خاطرانگیزی برای افراد رقم می‌زند.

قصر شیرین همه خدمات تور شامل رزرو اقامتگاه، بلیط سفر، بیمه مسافرتی، خدمات راهنمایی تور و صدور ویزا را انجام می‌دهد که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان گردشگران می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز