پنج شهر شگفت ‌انگیز که گردشگران در تور ژاپن باید بازدید کنند

ژاپن با وجود ترکیب بافت مدرن و سنتی، معابد، جنگل‌های بامبو و سیستم حمل و نقل کارآمد خود یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی برای گردشگران با هر سیلقه و علایقی رقم بزند. فرهنگ، غذاهای خوشمزه و رفتار دوستانه مردم ژاپن از مجموعه عواملی است که باعث می‌شود افراد تجربه منحصربه‌فردی از سفر ژاپن داشته باشند. هر یک از شهرهای ژاپن طیف متنوعی از جاذبه‌های دیدنی را به نمایش می‌گذارد که مسافران با توجه به سلیقه و زمان سفر خود می‌توانند از هر یک از آن‌ها دیدن کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج شهر شگفت‌انگیز در تور ژاپن پرداخته است.

ساپورو

ساپورو یکی از شمالی‌ترین شهرهای ژاپن بوده که به روسیه نزدیک است. پیشینه فرهنگی و تاریخی این شهر باعث شده که متمایز از سایر شهرهای ژاپن باشد. این منطقه در فصل زمستان با بارش برف زیادی همراه است و باعث می‌شود که ساپورو به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل شود. در هر ژانویه جشنواره برف ساپورو با سازه‌ها و مجسمه‌های برفی برگزار می‌شود و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. ساختمان‌های این شهر معمولا با معماری اروپایی ساخته شده‌اند و به همین دلیل بافت متفاوت‌تری از سایر شهرهای ژاپن دارد. غذاخوری‌های متعددی در ساپورو وجود دارد و افراد می‌توانند بهترین و خوشمزه‌ترین رامن (غذای ملی ژاپن) را در این شهر امتحان کنند. پارک‌ها و میدان‌هایی که در مرکز این شهر به صورت ردیفی قرار گرفته‌اند، از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های این شهر به ویژه در فصل شکوفه‌های گیلاس است. چشمه‌های آبگرم آرامش‌بخش ساپورو از سایر جذابیت‌های این منطقه محسوب می‌شود.

اوساکا

اوساکا دومین شهر بزرگ ژاپن، در قلب این کشور واقع شده است که نمی‌توان از بازدید آن صرف نظر کرد. اوساکا یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی ژاپن محسوب می‌شود و برای افرادی که به بازدید از مکان‌های تاریخی علاقه دارند، انتخاب ایده‌آلی است. قلعه اوساکا یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های ژاپن است که در سال 1538 ساخته شده است و دیدن آن خالی از لطف نیست. همچنین اوساکا یکی از بهترین شهرها برای خرید سوغاتی و امتحان‌ کردن غذاهای مختلف است.

تور ژاپن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

توکیو

توکیو – پایتخت ژاپن – به عنوان دیدنی‌ترین و پربازدیدترین شهر ژاپن شناخته می‌شود. در این شهر هر نوع سرگرمی وجود دارد و رویدادها و جشنواره‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود. شاید بعضی از افراد تصور کنند که توکیو کاملا بافت مدرنی دارد، در حالی که سرشار از جاذبه‌های دیدنی تاریخی است. برای افرادی که ترجیح می‌دهند از شلوغی شهر دور باشند، پارک‌ها، معابد، زیارتگاه‌ها و موزه‌های مختلفی برای بازدید وجود دارد که در مناطق مختلفی از شهر قرار دارند. این شهر برای همه گردشگران با هر سلیقه‌ای جذاب است و شلوغی آن به هیچ وجه دلهره‌آور نیست.

اوکیناوا

برای افرادی که به دنبال یک تجربه جدید و متفاوت در ژاپن هستند، اوکیناوا یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. ایشیگاکی یکی از جزایر اوکیناوا است که به دریای فیروزه‌ای و سواحل شنی معروف است و به عنوان هاوایی ژاپن محسوب می‌شود. مناظر بی‌نظیر و سواحل بکر این منطقه برای افرادی که تمایل دارند به دور از شلوغی استراحت کنند، بسیار ایده‌آل است و می‌تواند سفر رویایی را برای آنان رقم بزند. غذاهایی دریایی این منطقه بی‌نظیر است و گردشگران همچنین می‌توانند از اقامتگاه‌های زیبا و متفاوت این منطقه لذت ببرند.

تور ژاپن-کاماپرس

هاکونه

هاکونه یکی دیگر از محبوب‌ترین مقاصد توریستی ژاپن محسوب می‌شود که در کوه‌های آلپ واقع شده است. این شهر چند ساعت با توکیو فاصله دارد و دسترسی به آن آسان است. هاکونه با کوه‌ها و دریاچه‌های جنگلی احاطه شده است و زیبایی آن باعث حیرت‌ گردشگران در تور ژاپن می‌شود. گردشگران در مدت اقامت خود در این شهر می‌توانند سوار تله کابین شده و از مناظر شگفت‌انگیز و دیدنی آن لذت ببرند. اقامتگاه‌های متعددی در هاکونه وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها هتل تاریخی فوجیا نام دارد. این هتل در قلب هاکونه قرار گرفته و گردشگران می‌توانند از اسپاها و رستوران‌های آن استفاده کنند. 

رزرو تور ژاپن با “هرمس 724”

آژانس گردشگری هرمس به طور تخصصی تورهای خارجی و داخلی مستقیم را به صورت انفرادی، گروهی و چارتری برگزار می‌کند. این مجموعه دارای سابقه و تجربه بالا در برگزاری تور است و در بیش از 40 کشور دنیا و 150 شهر مختلف تور مسافرتی برگزار کرده است. همچنین متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند تور مد نظر خود را به صورت سفارشی درخواست داده و از خدمات آن استفاده کنند. آژانس گردشگری هرمس دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است و به راحتی می‌تواند به انواع مقاصد دنیا بلیط صادر کند. گردشگران برای تجربه یک سفر خاطره‌­انگیز و درجه یک می‌توانند از خدمات تور ژاپن این مجموعه استفاده کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز