پروازهای فرودگاه مهرآباد کنسل شده است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرایط جوی و برودت هوا امروز، تهران را تعطیل کرده و با ادامه بارش برف احتمال لغو یا تاخیر  پروازهای مهرآباد نیز وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بارش برف و باران در تهران سبب شده تا برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد با تاخیر انجام شود و به گفته روابط عمومی این فرودگاه احتمال لغو پروازها نیز وجود دارد.

گفتنی است بر اساس آخرین اطلاعیه فرودگاه مهرآباد، اگر شرایط جوی مساعد باشد پروازها مطابق برنامه روزانه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قبل از خروج از منزل و عزیمت به فرودگاه به‌خصوص در روزهای برفی، مطلع شدن از وضعیت پرواز امری واجب به شمار می‌رود. افراد می‌توانند قبل از حرکت به سمت فرودگاه، پرواز خود را چک کنند و در صورت لغو یا تاخیر از آن مطلع شوند. مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت پرواز فرودگاه مهرآباد می‌توانند با شماره‌های 199 و 02161021 تماس حاصل فرمایند و در صورتی که پرواز برقرار باشد به فرودگاه مراجعه کنند.

روش‌های اطلاع از کنسلی پرواز

برخی از آژانس‌های مسافرتی وضعیت پرواز را به مسافران خود از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌کنند. راه دیگر مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی و پیگیری پرواز است. تماس با ایرلاین مورد نظر نیز یکی دیگر از راهکارهای مطلع شدن از لغو پرواز به شمار می‌رود که می‌توان با این روش از تاخیرها نیز مطلع شد. البته در صورت حضور در فرودگاه نیز می‌توان پرواز را از طریق تابلوهای اعلانات پیگیری کرد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز