زمستان سخت تکذیب شد

در حالیکه پایتخت برای دو روز تعطیل شده و برخی دیگر از استان‌ها نیز در روزهای گذشته، تعطیلی به خاطر برودت هوا را تجربه کرده‌اند، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران اعلام کرد دمای هوا وارد حالت نرمال شده و امسال زمستان سخت نداریم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صادق ضیاییان ضمن اشاره به کاهش دما و سردی هوا گفت: زمستان امسال نسبت به سال‌های گذشته سخت نیست زیرا سرما هوا طبیعی است و تا پایان زمستان نیز می‌تواند سرد بماند.

ضیاییان افزود: کاهش دما سبب شده تا کشور به دمای میانگین برسد و گرمای هوا در این فصل غیرقابل طبیعی است. پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شود که عمده بارش‌ها در مناق سردسیر برف و در مناطق گرمسیر باران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران طبق گزارش منتشر شده در ایسنا، روز سه‌شنبه 26 دی ماه سامانه بارشی جدیدی وارد می‎شود که احتمال سیل‌ و آبگرفتگی در استان‌های هرمزگان، بوشهر، جنوب فارس و جنوب کرمان نیز وجود دارد.

ضیاییان درباره شدت بارش‌ها گفت: شدت بارش در نقاط مختلف کشور متفاوت است ولی برای استان تهران که طی چند روز گذشته بارش خفیفی را تجربه کرده، بارش برف شدیدی پیش‌بینی شده که می‌تواند حمل‌ونقل شهری را با مشکل مواجه کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز