پرفروش ترین پنکه های پارس خزر برای روزهای گرم تابستان + قیمت

پنکه پارس خزر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نزدیک شدن به فصل تابستان خرید یک پنکه خوب و سبک چاره ای برای رهایی از گرما است. برای خرید پنکه پارس خزر که در فهرست پرفروش ترین ها قرار دارند حداقل باید یک میلیون و نیم هزینه کرد.

با جستجو در فهرست محصولات پارس خزر می تواند با توجه به نیاز بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کرد، با این وجود کاماپرس در ادامه پرفروش ترین پنکه های پارس خزر را در بازار معرفی می‌کند؛

1- پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

این پنکه از سه قسمت پایه، موتر و میله تشکیل شده است. میله آن قابلیت تنظیم ارتفاع از 85 سانتی‌متر تا 115 سانتی‌متر دارد. این مدل دارای یک موتور با قدرت 60 وات است و سرعت پروانه آن 1200 دور دقیقه و سرعت باد آن 260 متر در دقیقه است. از ویژگی‌های آن می‌توان به تایمر آن با داشتن قابلیت برنامه‌ریزی از 30 دقیقه تا 7.5 ساعت اشاره کرد. قیمت این محصول حدودا 2میلیون و 635 هزار تومان است.

پنکه پارس خزر-کاماپرس

2- پنکه پارس خزر مدل 4060R

این مدل از خانوداه پنکه‌های پایه بلند است و قابلیت کنترل از راه دور دارد. این پنکه دارای صفحه کلید لمسی است که استفاده از دستگاه را آسان کرده و دارای ریموت برای تنطیم از راه دور است. موتور 60 واتی این محصول در دقیقه 54 مترمکعب بادهی دارد. قیمت آن حدودا 2 میلیون و 395 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

پنکه پارس خزر-کاماپرس

3-  پنکه پارس‌خزر مدل  FSR-SHIBA

این پنکه از پره‌های پلاستیکی تشکیل شده که صدای کمی ایجاد می‌کند. ارتفاع پنکه قابل تنظیم است. این مدل تایمر 8 ساعته دارد و از قابلیت تنظیم زاویه وزش باد برخوردار است. توان مصرفی پنکه 60  وات بوده و حجم باددهی آن به 56 مترمکعب بر دقیقه می‌رسد. قیمت آن حدودا 3 میلیون و 330 هزار تومان است.

پنکه پارس خزر-کاماپرس

4- پنکه پارس‌خزر مدل 4010

این مدل دارای حجم باددهی به میزان 56 مترمکعب بر دقیقه است. این محصول قابلیت برنامه‌ریزی و استفاده از پنکه در زمان‌های دلخواه را دارد. پنکه دارای تایمر 8 ساعته با فواصل زمانی 0.5 ساعته است و از ویژگی‌های آن می‌توان به تنظیم زاویه باد و کنترل از راه دور اشاره کرد. قیمت آن حدودا یک میلیون و 900 هزار تومان است.پنکه پارس خزر-کاماپرس

5- پنکه رو میزی پارس‌خزر مدل 2040

این مدل دارای 3 کلید کنترل سرعت آهسته، متوسط و سریع است. این پنکه دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی است که اجازه نمی‌دهد به موتور آسیبی برسد. این محصول قابلیت تنظیم زاویه باد دارد و به علت رومیزی بودن به راحتی قابل حمل است. قیمت آن حدودا یک میلیون و 512 هزار تومان است.

پنکه پارس خزر-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : پارس خزر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز