پرفروش‌ ترین اسکنر ای ویژن در بازار کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ ترین اسکنر ای ویژن بازار اغلب قابلیت اسکن بیش از 30 برگ را در دقیقه دارد و با رزولوشن 600 در 600 dpi ارائه شده است. این اسکنرها با امکانات بیشتری مانند رزولوشن 1200 در 1200 dpi نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کنند. اغلب محصولات ای ویژن با درگاه USB2.0 به سیستم وصل شده و نوع اسکنر آن‌ها نیز تخت است.

کاماپرس در این گزارش بهترین اسکنرهای ای ویژن در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

اسکنر ای ویژن با مدل AD120

این اسکنر ای ویژن با سایز کاغذ اسکن آ چهار طراحی شده و از تکنولوژی اسکن CIS استفاده می‌کند. این محصول با درگاه اتصال به کامپیوتر USB2.0 و سازگار با USB3,0 ارائه شده و نوع اسکنر آن تخت و ADF است. این اسکنر ای ویژن به طور کلی 2.7 کیلوگرم وزن داشته و رزولوشن اپتیکال آن 600 در 600 dpi در نظر گرفته می‌شود. از قابلیت‌های مهم این دستگاه قابلیت اسکن دو رو بوده و امکان اسکن 3000 برگ در روز را دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اسکنر ای ویژن با مدل AD250

اسکنر دیگری که از ای ویژن می‌توان تهیه کرد با تکنولوژی اسکن CCD ارائه شده و درگاه اتصال به کامپیوتر USB2.0 و سازگار با USB3,0 دارد. این محصول با سایز کاغذ اسکن آ چهار در اختیار کاربران قرار گرفته و نوع اسکنر آن تخت است. رزولوشن اپتیکال در این مدل 600 در 600 dpi در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این اسکنر ای ویژن قابلیت اسکن دورو را ارائه کرده و سرعت اسکن سیاه و سفید و رنگی آن 80 برگ در دقیقه است.

اسکنر ای ویژن با مدل AD130

این اسکنر ای ویژن با تکنولوژی اسکن CIS در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای درگاه اتصال به کامپیوتر USB2.0 و سازگار با USB3,0 است. این محصول با سایز کاغذ اسکن آ چهار و وزن 4.3 کیلوگرمی در بازار به فروش می‌رسد. علاوه بر آن، این مدل از اسکنر ای ویژن رزولوشن اپتیکال 1200 در 1200 dpi دارد که کیفیت بالایی به حساب می‌آید. سرعت اسکن این دستگاه برای اسکن رنگی و سیاه و سفید به یک اندازه بوده و 40 برگ در دقیقه است.

اسکنر ای ویژن با مدل AV5400

این اسکنر با 11.81 کیلوگرم وزن در اختیار کاربران قرار گرفته و سایز کاغذ اسکن آن آ چهار است. این محصول از تکنولوژی چاپ CIS پشتیبانی کرده و رزولوشن اپتیکال 600 در 600  dpi دارد. این اسکنر ای ویژن با مقدار اسکن روزانه 3000 برگ طراحی شده و سرعت اسکن رنگی و سیاه و سفید آن 50 برگ در دقیقه است.

اسکنر ای ویژن با مدل AD125

اسکنر پرفروش دیگری که با برند ای ویژن می‌توان پیدا کرد، مدل AD125 است. این مدل با وزن 3 کیلوگرمی ارائه شده و از تکونولوژی اسکن CIS پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این مدل با سرعت اسکن رنگی و سیاه و سفید 25 برگ در دقیقه طراحی شده و با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد. درگاه اتصال به کامپیوتر این مدل USB2.0 در نظر گرفته می‌شود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی لندکالاتیکلیپک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز