پرفروش ترین پرینتر جوهر افشان اپسون کدام است؟

لست سکند

پرینتر جوهر افشان اپسون با مدل‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در اکثر موارد امکان چاپ رنگی را داشته و برای سایز آ 4 مناسب است. این محصول در مدل‌های پرفروش خود به شکل تک کاره محبوبیت بیشتری داشته و قابلیت چاپ بر روی سی دی را هم عرضه می‌کند. رزولوشن چاپ به کار رفته در این محصولات نیز قابل توجه هستند و می‌توانند تصاویر نسبتا با کیفیتی را ارائه دهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین پرینترهای جوهر افشان اپسون را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پرینتر جوهر افشان اپسون با مدل L805

این پرینتر جوهر افشان اپسون با کاربردی تک کاره برای پرینت عرضه شده و نوع چاپ رنگی دارد. این محصول که برای چاپ اندازه آ 4 مناسب است، با سرعت چاپ 5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 5.5 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید طراحی شده و وزن آن 6 کیلوگرم است. این محصول اپسون با رزولوشن چاپ 5760 در 1440 dpi در اختیار کاربران قرار گرفته و قابلیت چاپ بر روی سی دی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پرینتر جوهر افشان اپسون با مدل L8050

این پرینتر جوهر افشان اپسون با کاربرد تک کاره و سرعت چاپ 22 برگ در دقیقه ارائه شده و سایز چاپ آن آ 4 است. این محصول که 6 کیلوگرم وزن داشته و امکان چاپ انواع کاغذ پاکت نامه، کاغذ تحریر و کاغذ عکس را دارد، با ظرفیت ورود 100 برگ استاندارد و 20 برگ کاغذ عکس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول اپسون امکان چاپ بدون حاشیه را دارد و از طریق آن می‌توان بر روی سی دی نیز پرینت گرفت.

پرینتر جوهر افشان اپسون با مدل L1300

این مدل از پرینتر جوهر افشان اپسون با سرعت چاپ 5.5 برگ رنگی در دقیقه و 15 برگ سیاه و سفید در دقیقه عرضه شده است. این محصول که 12.2 کیلوگرم وزن دارد، با رزولوشن چاپ 5760 در 5760 چاپ می‌کند و کیفیت مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این پرینتر دارای توان کار ماهانه 5700 برگ تا 7100 برگ بوده قابلیت چاپ دو رو نیز ندارد.

پرینتر جوهر افشان اپسون با مدل EcoTank ET-M1100

این پرینتر با نوع چاپ سیاه و سفید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و سرعت چاپ آن 15 برگ در دقیقه است. این محصول که سایز چاپ آن آ 4 است، با توان کار ماهانه 15000 برگ عرضه شده و 3.5 کیلوگرم وزن دارد. این پرینتر جوهر افشان اپسون دارای رزولوشن چاپ 1440 در 720 بوده و استفاده از آن برای انواع سیستم عامل‌های مختلف کارآمد است.

پرینتر جوهر افشان اپسون با مدل EcoTank L3260

این پرینتر جوهر افشان اپسون با کاربرد سه کاره پرینت، اسکن و کپی طراحی شده و امکان چاپ رنگی و سیاه و سفید را فراهم می‌کند. این محصول امکان چاپ 33 برگ سیاه و سفید و 15 برگ رنگی در دقیقه را داشته سایز چاپ آن آ 4 است. ظرفیت ورودی کاغذ در این مدل 100 برگ استاندارد بوده و رزولوشن آن 1200 در 2400 dpi در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندلیون کامپیوتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز