بهترین گوشی آنر با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی

برای خرید گوشی آنر با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی می‌توان محصولاتی با ظرفیت حافظه رم مختلف پیدا کرد. این گوشی‌ها که اغلب باتری قوی و مناسبی را ارائه می‌دهند، با سایز صفحه نمایش‌های متفاوتی عرضه شده و همگی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر آن، این محصولات قابلیت شارژ سریع نیز داشته و در بعضی موارد امکان شارژ معکوس را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در اغلب موارد این محصولات با 3 یا 4 دوربین در پشت طراحی شده‌اند و کیفیت دوربین نسبتا خوبی را ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی‌های آنر با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی آنر با مدل X7a به عنوان بهترین گوشی آنر

این گوشی آنر با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران مختلف به حساب می‌آید. این گوشی آنر دارای سایز صفحه نمایش 6.75 اینچی بوده و ظرفیت باتری آن نیز 6000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول با 4 دوربین 50 و 5 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. این محصول از قابلیت شارژ سریع 25 واتی استفاده کرده و امکان شارژ معکوس 5 واتی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی آنر با مدل X8a با حافظه 128 گیگابایتی

این محصول که دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی است، با رم 8 گیگابایتی طراحی شده و ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این گوشی آنر با سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد امکان استفاده از شبکه اینترنت 4G را برای مخاطب ایجاد می‌کند. کیفیت دوربین جلو در این مدل 16 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین‌های پشت آن 100 و 5 و 2 مگاپیکسلی هستند. وزن این گوشی به طور کلی 179 گرم در نظر گرفته می‌شود.

گوشی آنر با مدل X6a برای تمام کاربران

این گوشی آنر با صفحه نمایش 6.56 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول دارای دوربین‌های 50 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و امکان پشتیبانی از حالت نویزگیر را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این محصول با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی طراحی شده و امکان پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی آنر با مدل X6 با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی

محصول دیگر آنر که با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه شده مدل ایکس 6 است. این مدل صفحه نمایشی به اندازه 6.5 اینچ داشته و ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی آمپر ساعت است. این گوشی آنر با دوربین‌های 50 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. این محصول هشت هسته‌ای امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم کرده و محصولی اقتصادی و مناسب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاآنرتکنولایفکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز