ورود کمپانی مزدا به بازار شاسی بلندهای لوکس

ژیوار

شاسی بلند سی ایکس-60 یک خودرو لوکس و مجهز است که کمپانی مزدا با آن وارد بازار شاسی بلندهای تراز اول شده است و ظاهر زیبا و کیفیت مرغوب مواد داخل کابین بدان معناست که می‌تواند مشتریان این سگمنت بسیار رقابتی را به سوی خودش جذب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ممکن است شاسی بلند سی ایکس-60 کیفیت سواری مورد انتظار از محصولات مزدا را نداشته باشد، ولی چنان پرتوان است که به راحتی می‌تواند با همتایانش رقابت کند.

مزدا سی ایکس-60 نخستین خودرو مزدا در حوزه شاسی بلندهای تراز اول است و قصد رقابت با آئودی Q5، بی ام و ایکس 3، لکسوس NX، ولوو XC60 و مرسدس بنز GLC را در سر دارد. مزدا سی ایکس-60 نخستین محصولی است که با پیشرانه هیبرید-پلاگین به بازار عرضه می‌شود. پیشرانه هیبریدی این شاسی بلند از یک موتور بنزینی 2.5 لیتری با فناوری E-Skyactive در کنار یک باتری 17.8 کیلوواتی تشکیل شده که نیروی موتور برقی را تأمین می‌کند.

مزدا سی ایکس-60 در سه نسخه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. یک نسخه با موتور سنتی شش سیلندر و 3.3 لیتری دیزلی، یک نسخه بنزینی  197 اسب بخاری با دیفرانسیل عقب و یک نسخه بنزینی 250 اسب بخاری چهار چرخ محرک. همه مدل‌ها به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز هستند.

دریان سفر امید

شتاب مدل هیبری-پلاگین 5.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

گذشته از همه این حرف‌ها، جایی که مزدا سی ایکس-60 بسیار درخشان ظاهر شده، طراحی کابین داخلی است. پرداخت‌ها و کیفیت مواد اولیه بسیار بالا و مرغوب است و هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که کمپانی مزدا وارد بازار شاسی بلندهای لوکس شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مزدا
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان