آیا فراری 812 مدل 2024، هیبریدی است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آن طور که شنیده می شود کمپانی فراری در حال انجام مراحل نهایی توسعه خودرو فراری 812 است. این خودرو که مدت‌ها همه را چشم انتظار گذاشته بود قرار است سرانجام در سال 2024 به بازار عرضه شود و به یک موتور 12 سیلندر و 800 اسب بخاری مجهز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فراری 812 در موقعیت های مختلفی در ایتالیا مورد آزمایش قرار گرفته است. این خودرو یک گرند تورینگ جدید است و از کاپوتی بسیار کشیده بهره می‌برد که بزرگ ترین موتور کمپانی فراری را در خودش جا می‌دهد. همین موضوع که درگاه شارژ برقی بر روی بدنه فراری 812 به چشم نمی‌خورد، نشان می‌دهد این خودرو برقی نیست.

کمپانی ایتالیایی فراری مدت هاست درباره حفظ موتور 12 سیلندر برای خودروهای پرچمدارش صحبت می‌کند و به تازگی این موتور را بر روی محصولاتی مانند دایوتونا SP3 و شاسی بلند پروسانگ تعبیه کرده است.

راز آسمان پایتخت

این موتور 8 سیلندر توربو می‌تواند 800 اسب بخار نیرو تولید کند و قوی ترین موتور درون سوز کمپانی فراری است که تاکنون ساخته شده است. به این ترتیب فراری 812 عملکردی بسیار عالی دارد و یکی از بهترین خودروهایی است که می توانید داشته باشید.

البته آن طور که پیداست فراری روما و فراری پروسانگ در آینده هیبریدی خواهند شد و بعید نیست که فراری 812 نیز راه آن ها را دنبال کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : فراری
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز