هزینه تقریبی سفر به دمشق در سال 1402

سفر به دمشق-کاماپس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیش از سفر به هر مقصدی، توجه به یک سری عوامل، به مدیریت هزینه‌ها در طول سفر کمک شایانی می‌کند. هتل رزرو شده، حمل و نقل و یافتن بلیط هواپیما ارزان از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در کاهش یا افزایش هزینه سفر است. مدت زمان سفر و خدمات تور نیز نقش تعیین­ کننده ­ای در هزینه­ ها دارد. سفر به دمشق سوریه به طور قابل توجهی در مقایسه با بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر مقرون به صرفه­ تر است. معمولا تورهای دمشق بین سه تا پنج شب برگزار شده و هزینه آن نیز متناسب با خدمات ارائه شده بین 13 تا 18 میلیون تومان همراه با 150 دلار است.

کاماپرس در این گزارش، هزینه تقریبی سفر به دمشق در سال 1402 را بررسی کرده است.

چند نکته برای رزرو بلیط هواپیما ارزان به دمشق

برای یافتن ارزان‌ترین پرواز، بلیط‌ هواپیما را در آژانس‌های مسافرتی آنلاین و خطوط هوایی دمشق مقایسه کنید. ممکن است در برخی از آژانس‌ها، قیمت ارائه شده کمتر از آنچه باشد که در نهایت پرداخت خواهید کرد. معمولا هزینه‌های پنهان پس از خرید بلیط، خود را به شما نشان می‌دهند.

تاریخ سفر خود را تعیین کنید تا بتوانید بهترین بلیط هواپیما ارزان برای پرواز به دمشق را تهیه کنید. اگر تاریخ‌ سفر شما انعطاف‌پذیر است، یک هشدار قیمت تنظیم کنید؛ چرا که با ایجاد هشدار می‌توانید به راحتی نرخ کرایه پروازهای خود به دمشق را پیگیری کنید. هر زمان که قیمت‌ها کاهش یا افزایش یابد، یک پیام یا ایمیل دریافت خواهید کرد که به شما کمک می­کند بهترین قیمت پرواز را دریافت کنید.

به دنبال پروازهای مستقیم باشید؛ چرا که با پرواز مستقیم دمشق قیمت کمتری خواهید پرداخت. ارزان ترین پروازهای بیزینس کلاس به دمشق را بیابید و در حین جست­‌وجو، تفاوت قیمت را بررسی کنید. ممکن است شانس یافتن یک بلیط لحظه آخری داشته باشید.

راز آسمان پایتخت

بلیط هواپیما ارزان-کاماپرس

هتل‌ و کرایه ماشین را درنظر بگیرید

پس از تهیه بلیط هواپیما ارزان به دمشق، بهترین قیمت‌ها را برای هتل‌های دمشق یا اطراف آن جستوجو کنید. دمشق انواع گوناگونی از اقامتگاه‌‌های اقتصادی تا لوکس را در اختیار دارد؛ با این حال، سه هتل اصلی در پایتخت سوریه وجود دارد که کاملاً مقرون به صرفه است. هتل آلبال، یک هتل چهار ستاره با وای فای و صبحانه رایگان است. هتل سه ستاره المدینه، دیگر هتل معروف دمشق و نسبتا ارزان‌ است که با سطح خدمات کیفی خوب و صبحانه رایگان از مهمانان پذیرایی می‌کند. آخرین هتل پیشنهادی برای مدیریت بودجه، رزرو اتاق در هتل بیت آکبیک است. این هتل چهار ستاره از دیگر اقامتگاه‌های محبوب گردشگران محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید چندین شرکت کرایه اتومبیل را به صورت یکجا مقایسه کنید تا بهترین قیمت کرایه اتومبیل را برای سفر خود بیابید.

ارز قابل استفاده در سوریه

واحد پول رسمی سوریه، پوند سوریه است. استفاده از دستگاه‌های خودپرداز در سوریه عملا غیرممکن است؛ بنابراین قبل از ورود به این کشور حتما یورو یا دلار آمریکا همراه خود داشته باشید و در یک مکان مناسب، پول نقد خود را به پوند سوریه تبدیل کنید.

ارز سوریه-کاماپرس

متوسط هزینه یک روز اقامت در دمشق

سوریه کشور گرانی نیست؛ بنابراین هزینه‌های روزانه باید کم باشد. متناسب با میانگین هزینه‌ها احتمالا بین پنج تا 15 یورو برای یک وعده غذایی در رستوران، یک یورو برای میان وعده و یک تا پنج یورو برای نوشیدنی‌ باید پرداخت کنید. استفاده از مینی­ بوس، روش توصیه شده برای حمل و نقل در شهر دمشق است. از تاکسی نیز می‌توان استفاده کرد؛ اگرچه قیمت‌ آن بسیار بالاتر از مینی بوس است. مدت زمان و هزینه‌ای که یک گردشگر صرف استفاده از وسایل حمل و نقل محلی می‌کند، به جزئیات برنامه سفر نیز بستگی دارد؛ با این حال، بیشتر مناظر و آثار تاریخی دمشق در نزدیکی هم واقع شده‌اند؛ به این معنی که بیش از یک یا دو ساعت استفاده از وسایل حمل و نقل محلی در روز مورد نیاز نیست.

بلیط هواپیما ارزان به دمشق را از یوتراوز بخواهید

یافتن بلیط هواپیما ارزان به دمشق، فرآیندی سخت اما شدنی است؛ به شرط آنکه بدانید به سراغ کدام آژانس گردشگری بروید. با آژانس گردشگری یوتراوز می‌توانید بلیط هواپیما ارزان به این مقصد زیبا را به سادگی خریداری کنید. یوتراوز، پروازهای ارزان و آسان به دمشق و بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر ایران و جهان را پوشش می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانید به وبسایت /https://utravs.com  مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : یوتراوز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز