هزینه اجاره خودرو سمند برای مسافرت عید چقدر است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

اجاره خودروی سمند بدون راننده، با پرداخت ضمانت 10 میلیون تومانی و هزینه روزانه در محدوده بین 890 هزار تومان تا 990 هزار تومان به صورت آنلاین انجام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با افزایش هزینه بلیط پروازهای داخلی و خارجی بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به صورت زمینی سفر کنند. از آنجاکه برخی در ایام نوروز با جمعی از دوستان به مسافرت می‌روند یا حتی چند خانواده با هم به ایران‌گردی می‌پردازند ترجیح می‌دهند با خودروهای اجاره‌ای مسافرت کنند که نسبت به وضعیت فنی خودرو و آماده به سفر بودن آن مطمئن هستند.

در این گزارش به چگونگی اجاره خودروی اقتصادی سمند ال ایکس پرداخته شده است.

شرایط اجاره خودرو سمند

در حال حاضر اجاره خودروی سمند نسبت به سایر خودروهای دیگر اقتصادی‌تر است، زیرا فرد برای اجاره آن می‌تواند با پرداخت ضمانت 10 میلیون تومانی این خودرو را در محل زندگی خود در اختیار بگیرد. دامنه قیمت اجاره این خودرو بسته به تعداد روزهای اجاره متفاوت است. برای نمونه اگر متقاضی درخواست اجاره برای 3 تا 6 روز داشته‌ باشد باید هزینه 990 تومانی به ازای هر روز پرداخت کند و اگر تعداد روزها افزایش یابد از هزینه اجاره کاسته می‌شود، برای نمونه 7 تا 21 روز هزینه اجاره به 935 هزار تومان و برای 21 روز به بالا هزینه اجاره به 895 هزار تومان کاهش می‌یابد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مدارک لازم برای اجاره خودرو شامل ثبت اطلاعات شخصی، نوع خودرو، نوع بیمه و تجهیزات مورد نیاز اطلاعات درباره محل و زمان تحویل و عودت خودرو است.

متقاضیان اجاره خودرو باید در زمان سفارش به مواردی همچون شرایط توجه کنند، برای نمونه هر خودروی اقتصادی روزانه مجاز به پیمایش بیش از 300 کیلومتر در روز نیست و بالاتر از این میزان فرد باید هزینه بالاتری را برای اجاره روزانه پرداخت کند.

متقاضی یک روز بعد از پایان سفر در صورتی که مبلغ ضمانتی را نقدی پرداخت کرده باشد، می تواند به صورت نقدی دریافت کرده، البته 2 میلیون تومان از مبلغ ضمانت تا حدود 25 روز نزد شرکت باقی می‌ماند و زمانی که استعلام راهنمایی رانندگی تسویه شود، عودت خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز