عوامل موثر بر نرخ اجاره خودرو لوکس

معمولا مردم برای مراسم‌های لوکس و تشریفاتی خود به جای استفاده از اتومبیل‌های اقتصادی به سراغ اجاره خودرو لوکس می‌روند. این کار در همه جای دنیا رایج و مرسوم است. البته شرایط و هزینه رنت یا اجاره خودرو لوکس با توجه به مدل و تجهیزات آن متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش عوامل موثر بر نرخ اجاره خودرو لوکس را بررسی کرده است.

نرخ اجاره خودرو لوکس چگونه تعیین می‌شود؟

افرادی که مراسمی در پیش دارند و مایل به اجاره خودرو لوکس هستند، ابتدا باید خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخی از افراد به دنبال اجاره خودرو لوکس شاسی بلند هستند و برخی اتومبیل لوکس سدان را ترجیح می‌دهند. برخی خودروهای لوکس شاسی بلند دارای سانروف بوده و به امکانات پیشرفته و جالب توجهی مجهز هستند، اما گروهی دیگر سانروف و امکاناتی از این قبیل ندارند که این موارد بر هزینه اجاره خودرو لوکس اثرگذار است.

برخی تمایل دارند که خودرو لوکس مدل سال را اجاره کنند و شیک‌ترین خودرو سال را در اختیار داشته باشند، اما گروهی دیگر بر این باورند که مدل‌های کلاسیک و قدیمی برای مراسم‌ جلوه بیشتری دارد. این موارد نیز بر نرخ اجاره خودرو لوکس موثر است.

در ادامه شرایط و نرخ اجاره برخی خودروهای لوکس بررسی شده است.

راز آسمان پایتخت

بنز 280 E و بی‌ام‌و X4

بنز ای280 یکی از خودروهای لوکس سدان است. مدل 2010 این خودرو  طرفداران زیادی دارد و افراد فراوانی برای رنت و اجاره آن اقدام می‌کنند. این خودرو کلاسیک به یک موتور شش سیلندر با حجم 3000 سی سی مجهز بوده و به اندازه 231 اسب بخار قدرت دارد. این پیشرانه قدرتمند البته کم مصرف بوده و بسیار مورد توجه خودروسواران است. این خودرو دارای امکانات رفاهی از جمله سیستم تهویه مطبوع، سنسور باران، سقف پانوراما برقی، سیستم کمک پارک، شیشه‌های ضد امواج یو وی، سیستم تعلیق هوشمند، کیسه هوای سرنشینان و جانبی و سیستم هوشمند نمایش باد تایرها است.

بی ام و ایکس 4 نیز از جمله خودروهای لوکس شاسی بلند است که معمولا برای اجاره انتخاب می‌شود. این اتومبیل به موتور 2000 سی سی مجهز بوده و با بهره‌مندی از سیستم توربوشارژ تا 245 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو قابلیت حرکت با دو دیفرانسیل همزمان را داشته و مصرف سوخت آن در جاده‌ فقط 6.2 لیتر است. این خودرو به دلیل داشتن امکانات رفاهی مانند تایرهای ران فت، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، گرمکن فرمان، دوربین 360 درجه، سنسور باز شدن در صندوق عقب، مانیتور صندلی‌های عقب و صندلی‌های برقی با حافظه مورد توجه طرفدارانش است.

این‌ها تنها دو مورد از خودروهای لوکس خارجی است که به وفور در ایران رنت می‌شود. علاوه بر این خودروها، امکان اجاره و رنت انواع اتومبیل از برندهای لکسوس، پورشه، بی ام و بنز نیز وجود  دارد.

اجاره خودرو لوکس - کاماپرس

معرفی بهترین اجاره دهنده خودرو

«کافه رنت» نام تجاری شهر کهن گشت آراد است که در سال 1393 تاسیس شد. این مجموعه از سال 1399 تمامی خدمات مربوط به اجاره و رنت خودرو را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. کافه رنت به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های بین‌المللی در زمینه اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود، زیرا همواره در ارائه نرخ مناسب و کیفیت عالی در اجاره خودرو پیشرو بوده است.

اجاره خودرو این مجموعه فقط در مکان‌های مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، بنادر کروز و همچنین هتل‌ها است. به طور کلی خودروهای این مجموعه در دو دسته لوکس و اقتصادی اعم از داخلی و خارجی، سدان و شاسی بلند قرار می‌گیرد و افراد با چند کلیک امکان کرایه هر مدل را دارند.

متقاضیان رنت و اجاره خودرو لوکس می‌توانند به وبسایت کافه رنت به آدرس اینترنتی https://cafeerent.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02149934، 09128208300، 09128599989 و 09128800143 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز