هدیه ویژه روز زن برای کارمندان

روز زن-کاماپرس

معمولا شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، به بهانه‌های مختلفی مثل آغاز سال نو، موفقیت یک پروژه مهم، روزهای خاص سال و… به کارمندان هدایایی می‌دهند. اما پیدا کردن هدیه مناسب برای افرادی که احتمالا ممکن است آن‌ها را خیلی خوب نشناسید و مطمئن نباشید که چه هدیه‌ای برایشان کاربردی و مورد استفاده خواهد بود، کار آسانی نیست. مخصوصا که هدیه شما برخلاف هدیه‌های شخصی باید به‌نوعی حرفه‌ای و رسمی هم باشد. برای همین هم خرید هدیه برای همکاران و کارمندان همیشه می‌تواند سخت باشد، به‌خصوص برای همکاران زن.

با توجه به نزدیک شدن به روز زن و روز مادر، احتمالا انتخاب و خرید هدیه ویژه روز زن برای بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها دغدغه شده است. اینکه برای یک هدیه سازمانی چقدر باید هزینه کرد؟ آیا باید میزان و مقدار هدیه برای تمامی پرسنل با هر رتبه و هر میزان تجربه کاری یکسان باشد؟ و… می‌تواند واقعا گیج‌کننده باشد. یک کارت هدیه در کنار گل یا کارت تبریک همیشه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای چنین مواردی محسوب شود؛ اما کارت هدیه فقط به کارت هدیه بانکی محدود نمی‌شود. شما می‌توانید یک کارت اعتباری باشگاهی، رستورانی، سینمایی و… برای پرسنل خود تهیه کنید.

اگر به‌دنبال ایده کارت هدیه برای روز مادر هستید حتما ارکیده کارت را در لیست انتخاب‌های خود داشته باشید. اما چرا ارکیده کارت می‌تواند گزینه بهتری از کارت هدیه بانکی باشد؟

مزایای ارکیده کارت در مقابل کارت هدیه بانکی

درست است که ارکیده کارت هم مثل هدیه کارت بانکی در واقع یک کارت اعتباری محسوب می‌شود، منتها شما با هدیه دادن ارکیده کارت، به‌صورت اختصاصی به کارمندان خود امکان سپری کردن ساعاتی دلپذیر در فضایی دلنشین و دور از هیاهوی روزانه همراه با غذاهای لذیذ و خوشمزه را می‌دهید. یعنی برخلاف کارت هدیه بانکی که می‌تواند برای موارد شاید ضروری‌تر مثل خرج روزانه خانه و… هزینه شود، شما با یک ارکیده کارت طلایی در واقع یک روز شاد و لذت‌بخش را برای کارمندان خود تدارک می‌بینید تا در کنار افراد خانواده از بهترین سرویس‌ها و خدمات رستورانی استفاده کنند. با این کار به آن‌ها کمک می‌کنید تا خستگی‌ها و فرسودگی‌های کاری هفته‌ها و ماه‌ها کار را تا حدودی کنار بزنند و با شادابی و انرژی بیشتری به کار خود ادامه دهند.

مخصوصا خانم‌های کارمند معمولا همیشه بعد از ساعت‌های کاری طولانی در خانه هم باید حواس‌شان به بچه‌‌ها و رسیدگی به کارهای خانه مثل آماده کردن غذا باشد. بنابراین ارکیده کارت می‌تواند هدیه خوبی باشد تا بدون نگرانی از هزینه‌های یک شب بیرون رفتن با خانواده بتوانند در فضایی شاد و آرام بهترین غذاها و خوراکی‌ها را سفارش دهند.

راز آسمان پایتخت

ارکیده کارت، در واقع یک نوع کارت اعتباری است که در هرکدام از شعبه‌های فعال رستوران ارکیده در سراسر کشور قابل استفاده خواهد بود. یعنی دارنده ارکیده کارت نیازی به پرداخت هزینه‌های رستوران با پول نقد یا کارت بانکی ندارد و می‌تواند به‌راحتی با ارائه این کارت هزینه سفارش‌ خود را پرداخت کند.

غذا خوردن در فضای دلخواه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که معمولا افراد در انتخاب رستوران روی آن حساس هستند، نوع طراحی و فضای داخلی رستوران است. برخی دوست دارند در یک فضای باز و مثلا آلاچیق یا روی تخت‌های سنتی غذا بخورند، برخی دیگر فضاهای مدرن‌تر مثلا یک پنت‌هاوس که نمای کاملی از شهر دارد را ترجیح می‌دهند.

شعبه‌های مختلف رستوران‌های ارکیده هرکدام فضای داخلی منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند و با تم‌های متنوعی دیزاین شده‌اند. یعنی بسته به اینکه علاقه‌مند به کدام سبک طراحی و معماری هستید حتما می‌توانید فضای رستورانی دلخواه خودتان را پیدا کنید تا از غذای خود بیشترین لذت را ببرید.

در ضمن تمامی شعبات رستوران‌های ارکیده علاوه بر سالن‌های پذیرایی کلاسیک، آلاچیق در فضای باز و… دارای امکانات رفاهی ویژه همچون پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، خانه بازی کودکان و… هم هستند تا شرایط هرچه دلپذیرتری را در زمان صرف غذا تجربه کنید.

روز زن-کاماپرس

انتخاب انواع غذاهای ایرانی و فرهنگی از تازه‌ترین مواد اولیه

دارنده ارکیده کارت می‌تواند هرکدام از غذاهای منوی رستوران‌های ارکیده از جمله انواع کباب همچون کباب بره، سلطانی، برگ، بختیاری، کباب شاندیز مخصوص ارکیده، کباب کوبیده، انواع جوجه کباب، ماهی قزل آلا، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک پلو با مرغ را انتخاب و هزینه سفارش خود را با همین کارت پرداخت کند. اگر هم به خوردن قهوه و دمنوش در یک کافه دنج علاقه دارید، خیالتان راحت باشد! با ارکیده کارت می‌توانید از خدمات و سرویس‌های کافه‌های ارکیده مثل انواع آبمیوه طبیعی، دمنوش، اسموتی، شیک، بستنی، گلاسه و عرقیات گیاهی هم استفاده کنید.

روز زن-کاماپرس

نحوه سفارش ارکیده کارت برای هدیه روز زن

سفارش ارکیده کارت به‌عنوان هدیه روز زن تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود. فقط کافی‌ست سفارش ارکیده کارت خود را آنلاین ثبت کنید و آن را درب منزل یا شرکت تحویل بگیرید.

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز