نگاهی به برند بورگوارد و دو مدل از خودروهای پرفروش آن

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از خودروسازان مطرح آلمانی بورگوارد نام دارد که اکنون انواع خودرو شاسی بلند را تولید و روانه بازار می‌کند. این خودرو در طی سال‌های فعالیت خود یک مرتبه ورشکسته شد اما در نهایت با قدرت بیشتری به بازار خودروسازی برگشت. بعد از برجام، تعدادی از محصولات این شرکت به بازار ایران نیز راه پیدا کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. با نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی می‌توان دریافت که یکی از دلایل استقبال مردم از این مدل خودروها قیمت مناسب آن نسبت به دیگر مدل‌های مشابه است.

به گزارش کاماپرس، برند بورگوارد توسط کارل اف دبلیو بورگوارد، مهندس و طرح آلمانی، شکل گرفت و از همان ابتدای کار در اقتصاد آلمان نقش پررنگی ایفا کرد. این کمپانی با بیشتر از 32 هزار پرسنل تا سال 1961 تنها به تولید خودرو پرداخت، اما کم کم مشکلات مالی این مجموعه نمایان شد و این مجموعه اعلام ورشکستگی کرد. سال 2008 کریستین بورگوارد، نوه بنیانگذار برند بورگوارد، تلاش کرد تا این مجموعه را مجددا سرپا کند. کریستین در این راه از سرمایه گذاران چینی کمک گرفت و دوباره شرکت را به راه انداخت. بعد از راه اندازی مجدد این کارخانه، سال 2015 مدل جدیدی از خودرو این کارخانه با نام بی ایکس 7 رونمایی شد. این مجموعه تاکنون انواع و اقسام خودرو شاسی را به بازار عرضه کرده است. سال 1396، دو مدل از این برند در ایران نیز معرفی شدند. بررسی لیست قیمت خودروهای وارداتی نشان داده که اتومبیل‌های کارکرده موجود از این برند در بازار ایران کمتر از 2 میلیارد تومان قیمت دارند. در ادامه ویژگی دو مدل از این برند به همراه میانگین قیمتی آن‌ها اعلام خواهد شد.

بورگوارد BX5

مدل؛ 2018

میزان کارکرد؛ 123 هزار کیلومتر

راز آسمان پایتخت

میانگین قیمت؛ 1 میلیارد و 730 میلیون تومان

خودرو بورگوارد بی ایکس 5 با حجم موتور 1.8 لیتری و پیشرانه چهار سیلندری به بازار عرضه شد. این خودرو به اندازه 190 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن 280 نیوتن متر اعلام شده است. خودرو مذکور ظرف مدت 9.4 ثانیه می‌تواند از شتاب صفر به 100 کیلومتر برسد. بورگوارد بی ایکس 5 در هر 100 کیلومتر معادل 7.3 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. این خودرو به دلیل امکاناتی مانند کنترل سرعت در سرازیری، کنترل پایداری و کشش، سنسور جلو و عقب، توزیع نیرو ترمز و ضدقفل، چراغ مه شکن جلو، دکمه‌های کنترلی، حساس به سرعت و استارت دکمه‌ای مورد توجه قرار دارد.

بورگوارد BX5-کاماپرس

بورگوارد BX7

مدل؛ 2018

میزان کارکرد؛ 123 هزار کیلومتر

میانگین قیمت؛ 2 میلیارد و 350 میلیون تومان

یکی دیگر از خودروهای موجود از بورگوارد در بازار ایران، بی ایکس 7 است. این خودرو با موتور دو لیتری که معادل 224 اسب بخار قدرت دارد به بازار عرضه شد. گشتاور این خودرو به 300 نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 206 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر معادل 9 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. اتومبیل مذکور در زمان 9.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می‌رسد. این خودرو امکاناتی مانند کروز کنترل، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور، توزیع نیرو ترمز، ترمز با نیروی کمکی، چراغ مه شکن جلو و عقب، دکمه‌های کنترلی، دوربین 360 و ورود بدون کلید مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

بورگوارد BX7-کاماپرس

درگاه همراه مکانیک چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

افرادی که به برند بورگوارد علاقه دارند و مایل به خرید خودرو از این برند هستند بهتر است به یک درگاه معتبر برای مشاهده قیمت و مسائل این چنینی مراجعه کنند. هم اکنون افراد با مراجعه به لیست قیمت خودروهای وارداتی همراه مکانیک، به راحتی امکان مشاهده نرخ بورگوارد را خواهند داشت.

درگاه همراه مکانیک یک بستر تخصصی برای معامله و کارشناسی خودرو است. سال 1392 این درگاه توسط جمعی از متخصصان و نخبگان دانشگاهی شکل گرفت و از آن زمان تاکنون بهترین خدمات را در حوزه خودرو را ارائه می‌دهد.

هم اکنون مشتریان به منظور خرید و فروش هر نوع خودرو امکان مراجعه به این درگاه را دارند. همچنین افرادی که ساکن تهران، کرج و اصفهان هستند، می‌توانند برای کارشناسی خودرو این مجموعه درخواست بدهند. لازم به ذکر است افرادی که مایل به خرید خودرو اقساطی هستند، می‌توانند از این درگاه کمک بگیرند. با امکان خرید خودرو اقساطی این مجموعه به راحتی امکان خریدن هر نوع اتومبیلی با بودجه و اقساط مناسب وجود دارد.

افرادی که مایل به آگاهی از خدمات این مجموعه هستند باید به وبسایت آن به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره‌ 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز