نسکافه آنلاین و هرآنچه باید درباره محصولات آن بدانید

نسکافه-کاماپرس

بعضی از افراد برای خرید نسکافه تمایل دارند به صورت حضوری مراجعه کنند و بر اساس عطر و بو، نسکافه مد نظر خود را انتخاب کنند. با این حال به دلیل تنوع محصولات هنگام خرید حضوری، ممکن است دچار سردرگمی شوند. خرید اینترنتی امکان بررسی ویژگی محصولات و مقایسه آن‌ها را به افراد می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در وقت و زمان و انتخاب گزینه مناسب‌تر می‌شود.
نسکافه آنلاین یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع نسکافه، قهوه و هات چاکلت است که با هفت سال سابقه به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر دنیا است که از دانه‌های قهوه تهیه می‌شود و انواع مختلفی دارد. بسیاری از افراد قهوه را نه به خاطر طعم آن بلکه به دلیل خواص زیاد از جمله داشتن آنتی اکسیدان، افزایش انرژی و تمرکز و کمک به جریان کاهش وزن مصرف می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاما پرس به معرفی محبوب ترین محصولات نسکافه آنلاین می‌پردازد؛

نسکافه

قهوه فوری یکی از محصولات شرکت نستله است و اسم آن ترکیب نستله و کافه است. نسکافه اولین برند قهوه فوری است که وارد ایران شد و به همین دلیل امروزه اسم قهوه فوری به نام نسکافه شناخته می‎شود. نسکافه قهوه‌ دم‌شده است که به صورت پودر در آمده است و نیاز به دم کردن مجدد ندارد.

راز آسمان پایتخت

نسکافه به دو روش کلاسیک و گلد تولید می‌شود. نسکافه کلاسیک به روش گرما و حرارت خشک می‌شود و کافئین بیشتری دارد. نسکافه گلد به روش انجمادی خشک می‌شود و طعم ملایم‌تری دارد. در ایران نسکافه گلد محبوبیت بیشتری دارد. نسکافه علاوه بر طعم مطلوب، خواص زیادی از جمله افزایش آدرنالین بدن، کاهش خطر ابتلا به بیماری دیابت و پروستات، تقویت عملکرد مغز، بالا بردن سوخت‌وساز و افزایش طول عمر دارد.

نسکافه گلد برزیلی از دانه‌های قهوه عربیکا تهیه می‌شود و طعم تلخ و شیرین و شکلاتی دارد. نسکافه گلد برزیلی به صورت فله به قیمت کیلویی 420 هزار تومان قابل تهیه است.

نسکافه اکوادور از قهوه‌های روبوستا است و کافئین بیشتری نسبت به عربیکا دارد. قیمت نسکافه گلد اکوادور به صورت فله، نسبت به بسته‌بندی آن ارزان‌تر و به صرفه‌تر است. نسکافه گلد اکوادور به صورت فله به قیمت کیلویی 460 هزار تومان عرضه می‌شود.

نسکافه-کاماپرس

قهوه فوری تیمز

شرکت تیمز یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تولید در زمینه قهوه، نسکافه و هات چاکلت است. قهوه فوری تمیز حاوی انواع آنتی اکسیدان‌ها است و نسبت به سایر قهوه‌ها کافئین کمتری دارد. این نوع قهوه عوارضی مثل اضطراب، اختلال در خواب، بی‌قراری و ناراحتی معده را ندارد. قهوه فوری بلک گلد تیمز در بسته‌بندی 40 تایی به قیمت 75 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قهوه فوری کلاسنو

قهوه فوری آمریکانو کلاسنو از دانه‌‌های بوداده و آسیاب‌شده قهوه برزیلی تهیه می‌شود. این قهوه در بسته‌‌بندی با 20 عدد ساشه 12 گرمی عرضه می‌شود. کلاسنو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین قهوه‌ها است و از خواص آن می‌توان به بالا بردن متابولیسم و رفع خستگی اشاره کرد.نسکافه-کاماپرس

قهوه مدیوم رست کلاک کافی

دانه‌های قهوه برای این که قابل خوردن شوند، باید پخته و یا سرخ شوند و به این کار تفت دادن قهوه رست کردن می‌گویند. دانه‌های قهوه بسته به این که تا چه اندازه تفت داده شوند، اسم‌های مختلفی دارند. مدیوم رست به قهوه‌هایی گفته می‌شود که رنگ آن‌ها قهوه‌ای روشن مایل به تیره، طعم و بدنه‌ای نسبتا سنگین دارند و شکاف آن‌ها تقریبا باز شده است.

قهوه‌های کلاک کافی محصول کشور کانادا است و از محبوبیت بالایی برخوردار است. دانه‌های آن 100 درصد عربیکا است و کافئین نسبتا بالایی دارد. این قهوه در بسته‌بندی‌های 454 گرمی با تخفیف ویژه سه درصد به قیمت 280 هزار تومان عرضه می‌شود.

قهوه فوری جاکوبز

این قهوه دارای آنتی‌اکسیدان‌های فراوان، قدرت کاهش کلسترول خون، کاهش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی است. مصرف مرتب این قهوه در جلوگیری از بروز یبوست و بیماری‌های گوارشی تاثیر دارد. قهوه فوری کلاسیک و گلد جاکوبز در بسته‌های 100 گرمی به مبلغ 180 هزار تومان، و در بسته‌های 200 گرمی به مبلغ 270 هزار تومان عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : نسکافه آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز