موفقیت بیمه البرز در ساماندهی اسناد و مدارک

بیمه البرز از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در زمینه سامان دهی اسناد و مدارک، به عنوان دستگاه برتر معرفی شد. در همین راستا سازمان اسناد با صدور تقدیرنامه‌هایی از مجید نادری، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه منابع و پشتیبانی بیمه البرز، سید محمدعلی نمازی، معاون اسناد و دبیر خانه این مجموعه و ناهید بیگ زاده، رئیس اداره اسناد شرکت بیمه البرز، قدردانی کرد.

به گزارش کاماپرس، بیمه البرز در راستای اجرای قانون و مقررات اسناد ملی ایران و ساماندهی اسناد و مدارک به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده و به همین دلیل از این مجموعه تقدیر به عمل آمده است.

به اعتقاد، محسن پورکیانی، مدیر عامل بیمه البرز، بهبود شرایط در همه بخش‌ها و کسب موفقیت‌های بیشتر در سال جاری مستلزم سرعت در تحلیل، درک، تصمیم و انعکاس سریع بازخوردها بوده و همه این‌ها با توسعه بخش دیجیتالی امکان پذیر است. به همین دلیل تحول دیجیتال به عنوان اولویت‌ مهم بیمه البرز در سال 1400 اعلام شد.همچنین حفظ سهم بازار از بخش سود‌ده، بهبود فرآیندهای فروش، مدیریت بهینه منابع انسانی و مدیریت بهینه منابع مالی از دیگر اولویت‌های بیمه البرز در سال جاری است.

بیمه البرز بر وفادار سازی مشتریان و حفظ آن‌ها از طرق مختلف و همچنین حل مشکلات شبکه فروش غیرمستقیم در سال جاری تاکید دارد. طبق گفته مدیر عامل بیمه البرز 83 درصد پورتفوی این مجموعه توسط شبکه فروش غیرمستقیم جذب می‌شود.

عملکرد بیمه البرز در سال گذشته

راز آسمان پایتخت

این شرکت بیمه در سال 1399 توانسته تمام برنامه‌های خود را محقق کند. اصلاح ساختار سازمانی، به منظور تسهیل ارتباط مشتریان، اصلاح و ارتقا زیرساخت معماری شبکه شرکت و مدیریت بهینه وجوه و کسب بازده سرمایه گذاری مطلوب از جمله اقدامات این مجموعه در سال گذشته بود. همچنین بیمه البرز سال 1399 اقداماتی در راستای راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، خط تلفن چهار رقمی و آماده سازی زیرساخت‌های فروش اینترنتی انجام داد. این مجموعه سال گذشته یکی از پنج شرکت بیمه‌ای بوده که از عملیات بیمه گری سود کسب کرد.

حق بیمه تولیدی این مجموعه در سال 1399 نسبت به سال گذشته آن حدود 35 درصد رشد کرد. همچنین میزان بدهکاران حق بیمه در این شرکت نسبت به یک سال پیش، 18/7 درصد کاهش داشت.

شرکت بیمه البرز سال 1338 با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب، ایجاد تنوع در بازار بیمه و کسب رضایت بیمه گزاران توسط بخش خصوصی تاسیس شد. این مجموعه در حال حاضر با داشتن 54 شعبه و بیش از 2 هزار نماینده فعال در سراسر کشور، به مشتریان انواع خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد.

مرتبط با : بیمه البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز