معرفی نرم افزار پشتیبانی مشتریان دانا دسک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کارهای تکراری و روزمره در زمینه ارتباط با مشتریان اغلب وقت و انرژی زیادی از کارکنان سازمان‌ها می‌گیرد و همینطور برای سازمان هزینه‌بر است. نرم افزار پشیبانی مشتریان دانا دسک با مدیریت گردش کارها، تاییدیه‌های خودکار و امکانات پیشرفته تیکتینگ به سازمان‌ها و کسب و کارها کمک می‌کند که بهره‌وری تیم خود را بالا ببرند و حتی با تعداد کمتری از افراد، خدمات بیشتری ارائه دهند.

کاماپرس در این گزارش امکانات و ابزارهای نرم افزار پشتیبانی مشتریان دانا دسک را بررسی کرده است.

ارتباط با مشتریان و افزایش بهره­ وری

دانا دسک به عنوان یک نرم افزار تیکتینگ ابری به مشتریان کسب‌وکارها و سازمان‌ها کمک می‌کند که با روش دلخواه خود مانند پورتال پشتیبانی، چت آنلاین، تلفن یا ایمیل با سازمان یا کسب و کار مورد نظر ارتباط بگیرند و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند. همچنین دانا دسک با ارائه راهکارهای مفید و کاربردی به تیم پشتیبانی کمک می‌کند که سریع‌تر و دقیق‌تر به تیکت‌ها رسیدگی کنند و سطح رضایت و وفاداری مشتریان را بالا ببرند. کاربران با استفاده از REST API ها و ابزار اسکریپت نویسی داینامیک دانا می­توانند به سادگی سیستم نرم افزار تیکتینگ خود را با سایر سیستم‌ها و سامانه‌ها یکپارچه کنند.

دانادسک-کاماپرس

امکانات و ابزارهای دانا دسک

دانا دسک این امکان را فراهم می‌کند که به صورت خودکار، تیکت‌ها بر اساس حجم کاری به صورت چرخشی یا با توجه به مهارت یا مسئولیت به کارشناس متخصص ارسال شوند. کاربران می‌توانند مقالات آموزشی، مطالب رفع اشکال و پاسخ سوالات پرتکرار را به سادگی در پایگاه دانش قرار دهند و سپس در زمان ایجاد تیکت، دانا دسک به طور خودکار مرتبط‌ترین راه حل و مطالب پایگاه دانش را به مشتریان پیشنهاد می‌دهد و با این کار تعدا تیکت‌ها کاهش می‌یابد.

راز آسمان پایتخت

ماژول تقویم کاری دانا دسک به کاربران اجازه می‌دهد که با برنامه‌ریزی مشترک، تقویم‌های کاری تیمی بسازند و از تداخل کارها پیشگیری کنند. افراد تیم خدمات سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند با توجه به مسئولیت، مهارت و موقعیت جغرافیایی، در تیم‌های کاری تخصصی قرار بگیرند و بر اساس چارت سازمانی که به صورت سلسله مراتبی ایجاد می‌شود، مدیر هر واحد را مشخص کنند.

طراحی فرم‌های نظرسنجی مطابق با نیاز کاربران از دیگر خدمات دانا دسک است. کاربران همچنین این امکان را دارند که با نظرسنجی تلفنی و آنلاین از نظرات مشتریان آگاه شوند و به کمک گزارش­های تحلیلی و بررسی جزئیاتِ پاسخ‌های ارائه شده، مشکلات و نقاط ضعف را شناسایی کنند و به سمت بهبود رضایت و وفاداری مشتریان حرکت کنند. این نرم افزار همچنین میزان رضایت مشتری از نحوه انجام تیکت را به صورت خودکار و با استفاده از قالب شاخص CRAT اندازه‌گیری می‌کند.

دانادسک-کاماپرس

طراحی و امنیت

‌استفاده از این نرم افزار بسیار راحت است و کاربران می‌توانند با استفاده از فرم‌ساز پیشرفته دانا فرم‌ها و فیلدهای موجود را تغییر دهند یا طراحی جدیدی ایجاد کنند و به کمک نمادها تیکت‌ها را دسته بندی و سازمان‌دهی کنند. همچنین امکان ساختن ماژول‌های جدید و سفارشی سازی دانا دسک مطابق با نیاز سازمان یا کسب و کار وجود دارد.

دانا دسک امنیت کاربران خود را با تنظیمات امنیتی پیشرفته مثل سیاست رمز عبور، محدودسازی کلاینت‌ها، لاگین همزمان، سوابق لاگین و فایل‌های مجازی تضمین می‌کند. کاربران می‌توانند دسترسی به ماژول‌ها، فیلدها، رکوردها و همچنین مجوز انجام عملیات‌های خاص را مطابق شرایط خود تنظیم و مدیریت کنند.

قیمت و خدمات ویژه نرم افزار دانا دسک

نرم افزار خدمات مشتری دانا دسک فقط به صورت ابری ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند 14 روز به صورت آزمایشی و رایگان از آن استفاده کنند. در دوره آزمایشی هیچگونه محدودیتی برای استفاده از بخش‌ها و ماژول‌های مختلف نرم افزار وجود ندارد. کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که به یک نسخه قابل نصب نیاز دارند، می توانند از نرم افزار دانا پرو استفاده کنند.

مدل قیمت گذاری نرم افزارهای دانا بسیار منعطف است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود از میان گزینه‌ها انتخاب مناسبی انجام دهند.

دانادسک-کاماپرس

خرید مطمئن نرم افزار ‌دانا دسک از “داناپرداز”

داناپرداز در سال 1385 شروع به کار کرد تا نرم افزارهای کاربردی را برای کمک به کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها تولید کند. امروزه سازمان‌های بزرگ دولتی مثل بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و نهاد‌ها و موسسات کشور از محصولات داناپرداز برای مدیریت واحد فناوری اطلاعات خود بهره می‌برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار ‌دانا دسک و سایر محصولات داناپرداز می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://danapardaz.com مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان داناپرداز با شماره تلفن 49258000-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز