معرفی بهترین هتل های 5 ستاره ساحل بلک آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساحل بلک یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که در فاصله 30 کیلومتری شرق شهر آنتالیا قرار دارد. این منطقه به کافه‌ها و رستوران‌های لوکس، ورزش‌های آبی متنوع، سواحل زیبا و تمیز و طبیعت مدیترانه‌ای بی‌نظیر مشهور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رزرو تور آنتالیا یوآل می‌توان از تمامی امکانات و خدمات ویژه هتل‌های لوکس بلک به صورت رایگان استفاده کرد. تفریحات منحصر به فرد موجود در هتل‌های 5 ستاره آنتالیا علاوه بر فراهم کردن اوقات خوش، باعث آسایش بیشتر مسافران می‌شود؛ چرا که دیگر مجبور نخواهند بود تا برای دسترسی به تفریحات، مسافت‌های طولانی را طی کنند. در ادامه، بهترین هتل‌های 5 ستاره ساحل بلک معرفی خواهد شد.

هتل لوکس کالیستا

هتل مجلل 5 ستاره کالیستا دارای یک ساحل خصوصی در دریای مدیترانه، مرکز آموزشی موج‌سواری و قایقرانی و امکانات اسپا است. همچنین، فاصله 10 کیلومتری این هتل، 10 زمین گلف نیز وجود دارد. تمامی اقامتگاه‌های هتل کالیستا دارای بالکن یا تراس خصوصی بوده که یک منظره بسیار زیبا به سمت دریا یا کوه دارد. به علاوه، اتاق‌های این هتل مجلل دارای وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی بزرگ است.

راز آسمان پایتخت

وجود 10 رستوران متنوع در هتل کالیستا باعث می‌شود تا نیاز و سلیقه هر گردشگری برطرف شود. استخر، روف گاردن، زمین فوتبال 5 نفره، سالن بولینگ و سالن تنیس از دیگر امکانات بوده که باعث می‌شود توریست‌های زیادی این هتل را برای تور آنتالیا تابستان 1402 انتخاب نمایند. مجموعه اسپای لوکس هتل کالیستا حدود 3500 متر وسعت داشته و انواع درمان‌ها مانند سونا، ماساژ، حمام برفی و درمان‌های زیبایی را به مسافران ارائه می‌کند. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود نیم ساعت با ماشین بوده و پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

هتل رگنوم

این هتل لاکچری ساحل بلک دارای استخرهای سرپوشیده و روباز بوده و مملو از تفریحات مختلف است. به همین دلیل، هتل رگنوم یکی از هتل‌های محبوب 5 ستاره برای رزرو تور آنتالیا یوآل محسوب می‌شود. مرکز اسپای لوکس، ماساژ درمانی، سونا، حمام بخار و ساحل شنی خصوصی از دیگر امکانات هتل رگنوم است. در این هتل مجهز، زمین گلف کاریا نیز قرار دارد.

تمامی واحدهای این هتل دارای تراس خصوصی بوده و بسیاری از آنها به دریا مشرف هستند. انواع رستوران‌های موجود در هتل رگنوم طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه ترکی و بین‌المللی را به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین، مهمانان می‌توانند از نمایش‌های تئاتر در فضای باز این هتل لذت ببرند.

هتل گلوریا ورد

این هتل در کنار یک زمین گلف بزرگ واقع شده و دارای استخرهای آب شیرین، مرکز آبگرم و یک ساحل با حیات وحش دریایی منحصر به فرد است. این هتل بهترین گزینه برای خانواده‌ها جهت خرید تور آنتالیا است؛ چرا که امکانات منحصر به فردی را برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. یک مینی کلاب مجهز در این هتل برای نمایش انواع فیلم و انجام بازی‌های رومیزی وجود دارد. همچنین، استخرهای مخصوص برای کودکان و دیواره‌های سنگ‌نوردی نیز در هتل گلوریا ورد موجود است. به علاوه، بازی در گودال توپ برای مهمانان 4 تا 12 ساله می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. زمین بازی و رستوران مخصوص کودکان، بازی‌های خلاقانه مانند اوریگامی و پازل از دیگر امکاناتی است که هتل گلوریا ورد برای کودکان در نظر گرفته است.

به علاوه، مهمانان می‌توانند از انواع مختلف غذاهای آسیایی، ترکی، مدیترانه‌ای و مکزیکی لذت ببرند. این هتل تنها 30 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فاصله دارد.

هتل ویاژ بلک

این هتل لوکس 5 ستاره تمامی امکانات مورد انتظار گردشگران را به بهترین شکل ارائه می‌کند. مرکز اسپای لوکس، پارک ماجراجویی ویژه کودکان و ویتامین بار از جمله مزایای رزرو این هتل است. هتل ویاگ بلک 8 رستوران مختلف دارد و انواع غذاهای مکزیکی، ژاپنی، ایتالیایی و ترکی در آنها سرو می‌شود. تمامی اتاق‌های این هتل چشم‌انداز زیبایی به سمت باغ‌ها یا دریای مدیترانه دارند. این هتل 2 استخر ویژه کودکان و یک استخر روباز گرم نیز برای مهمانان در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که علاقمندان به رزرو تور آنتالیا یوآل 1402 می‌توانند بهترین تورها و هتل‌ها را با قیمت بسیار مناسب از مجموعه سلام پرواز رزرو فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز