معرفی بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

لست سکند

بسیاری از کودکان و نوجوانان مشهدی به سبب علاقه‌مندی‌شان به فوتبال ممکن است این ورزش را به دور از رعایت نکات ایمنی انجام دهند که برخی اوقات تبعات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت، در حالی‌که بهترین مدرسه فوتبال در مشهد می‌کوشد این حرفه را با بهترین اصول، به علاقمندان آن بیاموزد.

به گزارش کاماپرس به نقل از آکادمی فوتبال پیشگامان، یادگیری ورزش فوتبال در یک محیط حرفه‌ای سبب افزایش سلامتی، مشارکت در کار گروهی، استعدادیابی، بهبود مهارت‌های حرکتی، تقویت اعتماد به‌نفس، افزایش عزت نفس، ایجاد انگیزه، افزایش تعاملات اجتماعی، مسئولیت‌پذیری، ارتقای رشد شناختی و… می‌‌شود که بهترین مدرسه فوتبال در مشهد سعی کرده این مهارت‌ها را با به کارگیری مربیان خبره به کودکان و نوجوانان آموزش دهد و درصدد پرورش استعداد این افراد قدم بردارد.

ویژگی‌های بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدرسه فوتبال می‌توان به حضور مربیان مجرب و حرفه‌ای، تضمین سلامت بازیکن در محیط، ایجاد یک برنامه منظم و تدوین شده برای تمرینات بازیکنان، آموزش انواع مهارت‌ها به بازیکنان، کشف استعداد و صعود فرد به مدارج بالا همچنین آگاهی والدین از روند پیشرفت فرزندان اشاره کرد که بهترین مدرسه فوتبال با دارا بودن تمامی این ویژگی‌ها، محیطی مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است.

حضور مربیان حرفه‌ای در کنار بازیکنان

در مدرسه فوتبال یکی از ارکان مهم حضور مربیان مجرب است که به علم روز دنیا آگاه باشند و بتوانند با بازیکنان ارتباط و تعامل موثر را ایجاد کنند. بهترین مدرسه فوتبال در مشهد سعی داشته از مربیان حرفه‌ای در کادر خود استفاده کند که اصول و مهارت‌های فوتبالی به زبانی ساده و مناسب به بازیکنان آموزش داده شود.

راز آسمان پایتخت

تضمین سلامت بازیکنان در مدرسه فوتبال

شاید مشکلات روحی و جسمی ایجاد شده برای کودکان و نوجوانان دلیل تردید خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندانشان در مدرسه فوتبال باشد ولی جالب است بدانید که در تمامی جلسات تمرینی بهترین مدرسه فوتبال در مشهد پزشک حضور دارد که در لحظه، به مشکلات بازیکنان رسیدگی شود.

برنامه‌ریزی برای تمرین ؛ اصلی مهم برای پیشرفت

یکی از راهکارهای موفقیت در ورزش نظم و استمرار در آن است. افراط و تفریط در تمرین سبب خستگی یا افت بازیکنان خواهد شد، به همین دلیل نظم در برگزاری جلسات تمرینی و رعایت اصولی آن یکی از ویژگی‌های بهترین مدرسه فوتبال به شمار می‌رود.

رشد بازیکن در گرو آموزش مهارت‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مدرسه فوتبال ارائه و آموزش مهارت‌های فردی، بازی گروهی و آمادگی جسمانی به بازیکنان است که بهترین مدرسه فوتبال در مشهد سعی داشته مهارت‌های فردی که آموزش نکات تکنیکی همچون چگونگی ضربه زدن به توپ، شوت به دروازه یا… است را با شکیبایی به بازیکنان آموزش دهد.

ورزش فوتبال یک بازی گروهی است که باید برای رشد در آن مهارت‌های تیمی را فرا گرفت. با آموزش مهارت‌های تاکتیکی، بازیکن مسئولیت‌پذیر خواهد شد و تعامل او با سایرین پررنگ می‌شود.

تمریناتی همچون دویدن، پریدن، اسکوات، یوگا، حرکات کششی و… در زمره آمادگی جسمانی قرار می‌گیرد و بهترین مدرسه فوتبال در مشهد سعی دارد با آموزش این مهارت هماهنگی اعضا و تعادل بدن در بازیکنان را ایجاد کند. آمادگی جسمانی سبب تناسب اندام، استحکام استخوان‌ها، انعطاف بدنی، افزایش اعتماد به نفس و… خواهد شد.

انتخاب مدرسه فوتبال مناسب؛ سکویی برای پرتاب

انتخاب یک مدرسه فوتبال مناسب، دقت والدین را می‌طلبد که ضمن سرمایه‌گذاری درست، پیشرفت فرزند را نیز در پی داشته باشد. پیشگامان یکی از بهترین مدارس فوتبال در مشهد است که از سوی وزارت ورزش و جوانان کشور مجوز خود را دریافت، و در سال 1379 آغاز به کار کرده است.

این آکادمی با ایجاد محیط اخلاقی، ایمن، آموزش محور و خلاقانه سعی بر یادگیری و رقابت حرفه‌ای فوتبال دوستان داشته تا کودکان و نوجوانان در سنین پایین استعداد خود را کشف کنند و به کمک آموزش‌های اصولی و علمی  این مدرسه پرورش یابند همچنین به فوتبال کشور معرفی شوند.

از فعالیت‌های اصلی باشگاه پیشگامان می‌توان به بامینی، مدرسه فوتبال، کلینیک تخصصی آموزش فوتبال، استعدادپروری به روش مدرن، انجام تست‌های تخصصی، حضور تیم‌های نونهالان در لیگ برتر کشور و … اشاره کرد.

تیم‌های باشگاهی پیشگامان به تیم زیر 10 سال، تیم زیر 11 سال، تیم زیر 12 سال، تیم زیر 13 سال، تیم زیر 14 سال، تیم فوتبال نونهالان لیگ برتر کشور و تیم فوتبال نوجوانان تقسیم می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی فوتبال پیشگامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز