۲۵ نکته درباره محصولات فولیکا و آردن

تور لحظه آخری-کاماپرس

مراقبت از پوست و مو، برای همه‌ی افراد از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است. بسیاری از شرکت‌ها، با اولویت قرار دادن مواد طبیعی در ساخت محصولات خود، به فکر بالابردن کیفیت و جذب مشتری هستند. داروسازی «پارس حیان» یکی از همین شرکت‌هاست که با ۱۴ برند زیرمجموعه، در خصوص محصولاتِ مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص پارس حیان و برند فولیکا می‌‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به پوست و مو، جالب است؛

1. شرکت داروسازی پارس حیان، در سال ۱۳۶۱، توسط دو تن از دانشمندان ایرانی، محقق و استادِ دانشگاه، رقیه و زهرا گلوبندی تاسیس شد. بنا بر آنچه که در سایت این شرکت آمده، این مجموعه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات مراقبت شخصی و مراقبت از پوست، مو و دندان و محصولات آرایشی در خاورمیانه است. بیش از ۷۰۰ نفر از پرسنل نیروی انسانی در این شرکت، در بخش بازاریابی و فروش مشغول به کار هستند.

2. شرکت داروسازی حیان، بیش از ۳۰ هزار مرکز فروش، نظیر داروخانه‌ها، لوازم آرایشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارد. این شرکت، در ایران، خاورمیانه و آسیای میانه میلیون‌ها مصرف‌کننده دارد.

3. شرکت پارس حیان، دارای ۴۰۰ نوع محصول، با ۱۴برندِ مختلف است.

راز آسمان پایتخت

4. زهراگلوبندی به عنوان مدیرعامل، به همراه بیژن باقری و محمدعلی کیوا‌ن، اعضای هیئت مدیره شرکت پارس حیان را تشکیل می‌دهند.

5. گروه صنعتی پارس‌حیان، ارتباط نزدیک با گروه‌های مختلف نظیر هزار متخصص امراض پوستی، بیش از ۴ هزار پزشک عمومی و متخصص پوست، بیش از ۵ هزار فروشگاه لوازم آرایشی و دارندگان سالن‌های زیبایی و بیش از ۳ هزار داروخانه در سراسر کشور دارد.

6. دانتا، یکی از اولین برندهایی است که در سال ۱۳۶۹، در راستای پاسخگویی به نیاز روزافزون محصولات مراقبت از دهان، تاسیس شد.

7. بعد از آن هم برند آردِن، به عنوان اولین خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران در سال ۱۳۷۰ راه‌اندازی شد و یکی از پیشگامان تولید کرم ضد آفتاب محسوب می‌شود.

۸. برند هیدرودرم، به عنوان آبرسان قوی پوست و مو در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد. در این گروه از محصولات، تنوع زیادی وجود دارد.

9. شرکت داروسازی پارس‌حیان با نام تجاری «فولیکا» از سال ۱۳۸۶ با بهره‌گیری از فرمولاسیون پیشرفته و غنی از عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد مغذی با نوآوری، محصولات خود را روانه بازار کرد.

۱۰. این برند، فاقد مواد شیمیایی مضر و سرطان‌زا و با تکیه بر دانش دانشمندان و محققان، تولید می‌شود. دارای گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت و استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای است.

۱۱. فولیکا در سبد تولیدیِ خود، محصولاتی نظیر شامپوهای تخصصی پوست و مو، ژل‌های حالت‌دهنده و پن‌های حالت‌دهنده و درماتولوژیک دارد. محصولات برند فولیکا برای انواع موها نظیر موهای رنگ‌شده، خشک، چرب، شوره‌دار، موهای شکننده، وزدار قابل استفاده است. همچنین برای پوست‌های جوش‌دار، حساس، چرب، ملتهب و آسیب‌دیده، آکنه‌دار، اگزمایی مناسب است.

۱۲. از دیگر محصولات فولیکا می‌توان در گروه مراقبت از مو به شامپو، لوسیون، نرم‌کننده، ماسک‌مو، ژل‌مو، کرم سر، در گروه مراقبت از بدن، شامپو بدن و در گروه مراقبت از پوست، پن‌های صورت و .. اشاره کرد. کرم تقویت‌کننده، ترمیم‌کننده و مغذی موهای قهوه‌ای موجب احیا و تثبیت مو، افزایش درخشندگی و ماندگاری آن، رفع موخوره و شکنندگی، جلوگیری از وزشدگی و گره‌خوردگی مو و تامین رطوبت و افزایش انعطاف‌پذیری می‌شود.

۱۳. برند فولیکا جهت راحتی مشتریان خود، در سایت دیجی‌کالا به صورت اینترنتی محصولات را برای فروش عرضه می‌کند. شامچو ضدشوره فولیکا مخصوصو موهای چرب، ماسک مومناسب موهای خشک و شامپو مخصوص موهای رنگ‌شده، از پرفروش‌ترین محصولات فولیکا در این سایت هستند.

۱۴. برند فولیکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود، با رساندن بسته های حمایتی از اردوی جهادی امدادگران د شوشتر، حمایت کرده است، همچنین حامی تیم والیبال بانوان ذوب آهن نیز شده است.

۱۵. محصولاتِ برند هیدرودرم لیدی، مخصوص بانوان باردار و شیرده است که در سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی شده است.

۱۶. برند هیدرودرم بیبی، با تولید محصولات پوست، مو و بدن مخصوص کودکان و نوزادان از دیگر محصولات پارس حیان به شمار می‌رود. البته این شرکت داروسازی با تولید محصولاتی از عصاره جلبک‌‌های دریایی با برند «بایومارین»، از پیشرفته‌ترین روش‌های تولید بهره گرفته است.

۱۷. برندهای «آردن اکسپرتیج» و «آردن هرباسنس» با تولید محصولات جوان‌کننده و ضد‌پیری و همچنین محصولات مراقبتی پوست و مو در سال‌های ۱۳۹۰-۱۳۸۹ تاسیس شد.

۱۸. شرکت پارس حیان، نسل جدید ضد آفتاب‌های چندمنظوره خود را از سال ۱۳۹۰ با عنوان «سان‌سیف» روانه بازار کرد.

۱۹. محصولاتِ برند «اتوپیا» نیز، که بر پایه فرمول غنی‌شده از کمپلکس فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده و مواد ۱۰۰ درصد فارماگرید تهیه شده، بدون اسانس و در راستای پاسخگویی صحیح به جمعیت اطفال و بزرگسال مبتلا به مشکلات ناشی از خشکی پوست و اگزما توسط پارس حیان تولید می‌شود.

۲۰. همچنین برند آردن سبوما، مجموعه‌ای از محصولات جهت شستشوی صورت و بدن، حفظ و ارتقا وضعیت هیدریشن و همچنین کمک به درمان آکنه‌های پوستی فرموله، افتتاح شده است.

۲۱. از جمله دیگر برندهای پارس حیان می‌توان به هیدرودرم آقایان، با ۱۵ محصول تخصصی مراقبت از پوست و مو اشاره کرد که بر اساس آخرین استانداردهای جهانی طراحی، فرموله و تولید می‌شوند.

۲۲. یکی از تازه‌ترین برندهای این مجموعه برند «زی وی» است که در سال ۱۳۹۸ با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روزِ دنیا راه‌اندازی شد تا علاوه بر رفع نیازهای روزمره برای شستشو و تمیزکنندگی سطوح، تمیزی و پاکی محیط استفاده می‌شود.

۲۳. در نخستین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت‌پذیر، تندیس زرین به رقیه گلوبندی، مدیرعامل شرکت پارس‌حیان تعلق گرفت.

24. در سال ۱۳۹۷، امیرحسین خشایاردانایی به نمایندگی از شرکت پارس حیان، موفق به دریافت جایزه بین المللی برترین کارآفرین در اجلاس لنکاوی مالزی شد. همچنین این شرکت در همین سال، در جشنواره صنعت سلامت، تندیس زرین دریافت کرد. شرکت پارس حیان در سال ۱۳۹۶، به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شد.

25. برند فولیکا در نمایشگاه زیبایی و تندرستی ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی حضور داشته است.

مرتبط با : پارس حیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز