محبوب ترین دستگاه حضور و غیاب در اداره های خصوصی

دستگاه حضور و غیاب در اداره‌های خصوصی اغلب با روش استفاده از اثر انگشت و تشخیص چهره طرفداران بیشتری دارد. در برخی موارد استفاده از کارت یا اپلیکیشن گوشی نیز برای این منظور استفاده می‌شود. این دستگاه عموما ظرفیتی برای ثبت تعداد کاربر داشته که درصد آن در دستگاه‌های مختلف متفاوت است. همچنین قیمت آن بسته به ظرفیت دستگاه برای ثبت اثر انگشت و چهره کاربر، تغییر می‌کند. این دستگاه‌ها عموما در زمان قطعی برق نیز کار می‌کنند و صفحه نمایشی رنگی دارند.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب در اداره‌های خصوصی را با جست و جو در سایت لیون کامپیوتر معرفی می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ

این دستگاه حضور و غیاب با امکان استفاده 100 کاربر عرضه شده و ثبت ورود و خروج در آن با اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود. در این روش امکان تعریف موقعیت مکانی فراهم شده و گزارش گیری به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ قابلیت استفاده از فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات را فراهم کرده و استفاده از آن برای فروشگاه‌های چند شعبه‌ای نیز کارایی دارد.

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دستگاه حضور و غیاب کارابان با مدل KTA-950

این دستگاه با اثر انگشت، کف دست یا تشخیص چهره امکان ثبت حضور و غیاب را فراهم می‌کند. در این دستگاه ظرفیت ثبت تردد 100 هزار عدد بوده و ظرفیت ثبت چهره 500 عدد است. علاوه بر آن، امکان استفاده از اثر انگشت تا 2000 نفر را ممکن می‌سازد. این کالا با نمایشگر لمسی و رنگی که 4.3 اینچ است، تهیه شده و با باتری کار می‌کند. زمان شناسایی در این دستگاه حضور و غیاب کمتر از 2 ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب کارابان با مدل KTA-950-کاماپرس

دستگاه حضور و غیاب فینگرتک با مدل TA500R

این دستگاه امکان ثبت حضور و غیاب را با اثر انگشت و کارت فراهم کرده و امکان کار در زمان قطع شدن برق را نیز دارد. این محصول با نمایشگر 2.8 اینچی رنگی ارائه شده و علاوه بر زبان انگلیسی، از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. دستگاه حضور و غیاب فینگرتک همراه با باتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و قابلیت استفاده از شبکه را دارد.

دستگاه حضور و غیاب فینگرتک با مدل TA500R-کاماپرس

دستگاه حضور و غیاب کارابان با مدل KTA-1000

این دستگاه حضور و غیاب امکان استفاده از کارت الکترونیکی و اثر انگشت را فراهم کرده و زمان شناسایی لازم برای آن کمتر از 2 ثانیه است. این محصول با ظرفیت ثبت کارت 500 عددی و ظرفیت تعریف اثر انگشت 500 عددی عرضه شده و امکان ارتباط با انواع قفل برقی، سنسور در و کلید خروج و آلارم را نیز دارد. در این مدل قابلیت شبکه وجود نداشته و محصولی سبک است که امکان دیدن نمایشگر نیز در آن وجود ندارد.

دستگاه حضور و غیاب کارابان با مدل KTA-1000-کاماپرس

دستگاه حضور و غیاب فینگرتک با مدل Face ID 2

این دستگاه حضور و غیاب دارای نمایشگر رنگی 4.3 اینچی بوده و امکان کار کردن در زمان قطعی برق را هم فراهم می‌کند. این محصول علاوه بر اثر انگشت با کارت و تشخیص چهره نیز عبور و مرور افراد را ثبت می‌کند. ظرفیت ثبت چهره در این دستگاه 1200 عدد بوده و ظرفیت ثبت کارت آن 10 هزار عدد است. این محصول با قابلیت شبکه و زمان شناسایی کمتر از 2 ثانیه عرضه شده و از زبان انگلیسی و فارسی استفاده می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : رایان پرسیسلیون کامپیوتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز