قیمت لحظه ای شیبا اینو در بازار معاملات چگونه است؟

شیبااینو-کاماپرس

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال است که به دلیل حمایت موسسات  و افراد  مشهوری همچون ایلان ماسک بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از طرفداران فراوانی برخوردار است. این رمز ارز در اصل یک میم کوین هشت. میم کوین‌ها  رمز ارزهایی هستند که از ابتدا بدون هدف خاصی و حتی شاید به قصد تفریح و سرگرمی شکل می‌گیرند.

به گزارش کاماپرس، شیبا اینو یک رمز ارز غیر متمرکز می‌باشد که در سال 2020 توسط شخصی ناشناس به نام ریوشی ایجاد شد. شیبا اینو بر مبنای اتریوم بوده و نام و نماد خود را از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته است که دقیقا تصویر آن در لوگوی دوج کوین هم قرار گرفته است. به دلیل محبوبیت این رمز ارز، تغییرات قیمت لحظه ای شیبا اینو بسیار مورد توجه فعالان این حوزه قرار می‌گیرد و این موضوع برای بسیاری از افراد حیاتی و جذاب می‌باشد.

کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی قیمت این رمزارز می‌پردازد؛

قیمت لحظه ای رمز ارز شیبا اینو چگونه است؟

شیبا اینو در بازار چیزی حدود 5.13 میلیون دلار ارزش دارد که آن را در رتبه پانزدهم بازار قرار می‌دهد. می‌توان گفت شیبا اینو 0.43 درصد از کل بازار را هم اکنون در اختیار خود دارد. هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۲,۱۳۱ تومان معادل ۰.۴ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن نیز ۸۸.۲۲ میلیون دلار است.

بطور کلی وضعیت کنونی بازار رمز ارز هم اکنون شرایط ریزشی را تجربه می‌کند. می‌توان گفت رمز ارز شیبا اینو در هفته گذشته شاهد کاهش فراوانی بود. به گفته کارشناسان این زمینه در صورتی که الگوهای پرایسی با تاییدیه های اندیکاتور تشکیل شود، امکان رشد بیشتر شیبا در زمان آینده وجود خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

تاریخچه قیمت رمز ارز شیبا اینو در سال‌های گذشته و تحلیل این رمز ارز

در ابتدای می یا اردیبهشت 1400 (2021) شیبا اینو با افزایش قیمت بسیار خوبی مواجه شد اما مدتی بعد روند کاهشی خود را آغاز کرد.

اواخر تابستان سال 1400 رشد فزاینده شیبا اینو مجددا آغاز شد و این رشد تا اواخر ماه اکتبر یا آبان نیز ادامه دار بود. از آن زمان به بعد همزمان با کاهش قیمت بیت کوین و همچنین سایر ارزهای دیجیتال، رمز ارز شیبا اینو نیز با کاهش قیمت مواجه شد.از نکات برجسته  نمودار شیبا اینو حرکات غیرمنتظره این رمزارز در مقایسه با بیت کوین می‌باشد.

در بازار ارزهای دیجیتال کاهش و افزایش قیمت اکثر رمزارزها به تبعیت و پیروی از بیت کوین انجام می‌گیرد اما رمز ارز شیبااینو توانسته است در موارد بسیاری خلاف رویه‌ی معمول بازار حرکت کند. البته در ماه‌های اخیر این اتفاق کمتر رخ داده است اما احتمال دارد در زمان آتی چنین جریانی مجددا اتفاق بیوفتد. ناگفته نماند این ارز دیجیتال تا هفته گذشته حمایت‌های قابل قبول و مناسبی داشت و امکان رشد آن نیز فراهم بود.

شیبااینو-کاماپرس

خرید شیبا اینو به قیمت پایین و فروش شیبا اینو به قیمت لحظه‌ای در وبسایت کیف پول من

با توجه به تحریم‌ها و کلاه برداری‌های متعدد کیف پول‌های خارجی از ایرانی‌ها، مطمئن‌ترین و بهترین راه برای نگهداری ارز دیجیتال وبسایت کیف پول من می‌باشد .از  طریق این صرافی می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز شیبا نمایید و برای بلند مدت نیز به راحتی و بدون کارمزد آن را نگهداری کنید.

کیف پول من برترین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال می‌باشد که امکان خرید و فروش بیش از 1,500 رمز ارز متفاوت را دارد. هم اکنون کیف پول من بیش از 1 میلیون کاربر فعال داشته و حتی در این وبسایت قادر هستید با ارز دیجیتال شارژ موبایل و بسته اینترنت بخرید و کلیه قبوض خود را پرداخت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز