قیمت اجاره یک شب ویلا در بابلسر

اجاره ویلا در بابلسر-کاماپرس

شمال ایران و ساحل دریای خزر، مقصد گردشگری چهار فصل ایرانیان است. اگرچه میزان حضور گردشگران در نوروز، بهار و تابستان به مراتب بیشتر از روزهای دیگر سال است، اما آب و هوای معتدل شمال ایران باعث شده است که در پاییز و زمستان نیز شاهد حضور گردشگران در این ساحل بهشتی ایران باشیم. بابلسر نیز به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمال از این قاعده مستثنی نیست.

شاید بتوان مشکل اصلی بیشتر گردشگران را انتخاب محل اقامت عنوان کرد و قیمت‌های بسیار متفاوت، این انتخاب را برای هر کسی سخت می‌کند. بر همین اساس کاماپرس در این گزارش قیمت ویلا در بابلسر و شرایط اجاره ویلا در این شهر را بررسی ‌کرده است.

چرا بابلسر؟

سفر به بابلسر در شمال ایران به دلیل جاذبه‌های تفریحی و طبیعی این منطقه و اقامتگاه‌های خوب آن، یکی از انتخاب‌های کسانی است که در فصول مختلف سال سفر شمال را در برنامه دارند. بابلسر یک شهر ساحلی است که می‌تواند میزبان علاقه­ مندان به شنا، دریا و تفریحات آبی باشد؛ به­ ویژه اینکه فاصله این شهر با تهران زیاد نیست.

چند ساحل و شهرک ساحلی زیبا از جمله منطقه ساحلی می‌رود، منطقه توریستی کرفون و خزرشهر در بابلسر قرار دارند. علاوه بر این شهر بابلسر نیز نمونه یک شهر زیبای شمالی است. رودی خروشان و قابل قایقرانی به نام بابل‌رود از این شهر می‌گذرد و یک پل تاریخی معلق نیز روی این رود وجود دارد. این شهر دارای پارک وحش برای دیدن پرندگان و حیوانات هم هست. آبشار شی الیم، روستای گالشکلا و سد لاستیکی در اطراف بابلسر از جمله مکان‌های مورد علاقه گردشگران و علاقه­ مندان به طبیعت است.

اجاره ویلا در بابلسر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اقامت و اجاره ویلا در بابلسر

بابلسر به دلیل ساحلی بودن و داشتن شهرک‌های توریستی، بهترین مکان برای اجاره ویلای نزدیک به ساحل در شمال ایران است و به همین دلیل ویلاهای ساحلی کنار دریا می‌­تواند گزینه اول اقامت در این شهر و اطراف آن باشد. ویلاهای لوکس و خانه‌های ساحلی در این منطقه به وفور قابل اجاره است.

بیشتر ویلاهای بابلسر دارای استخر بوده و ویلاهای لوکس در این منطقه کم نیست. ویلاهای دوبلکس برای اقامت گروهی نیز در این منطقه وجود دارد و بیشتر این ویلاها دارای امکانات کامل و وسایل تفریحی است. علاوه بر این، اجاره سوئیت در داخل شهر بابلسر نیز امکان‌­پذیر است. این سوئیت‌ها نیز اغلب تمیز و دارای امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. در صورتی که علاقه‌مند به گردش در داخل شهر بابلسر هستید، اجاره سوئیت‌های داخل شهر نیز لذت کمتری از اجاره ویلا در بابلسر ندارد.

قیمت اجاره ویلا در بابلسر

هزینه اجاره ویلا در بابلسر و شهرک‌های اطراف آن بر اساس نزدیکی به ساحل، مساحت، امکانات و دارا بودن استخر متفاوت است. به عنوان نمونه، ویلاهای لوکس و کنار دریا از شبی 3 میلیون و 500 هزار تا 6 میلیون تومان قابل اجاره است. مبلغ بالاتر نشان دهنده نزدیکی بیشتر به دریا، لوکس بودن و دارا بودن استخر سرپوشیده و آبگرم است. البته می‌توان ویلاهای ارزان‌تر و با نرخ یک تا سه میلیون تومان نیز در بابلسر اجاره کرد، اما نباید انتظار استخر و امکانات تفریحی از آنها داشت.

اجاره ویلا در بابلسر-کاماپرس

اجاره ویلا در بابلسر با “سپنجا”

سپنجا، یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خدمات سفر و اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. اقامتگاه‌های موجود در این سایت شامل ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و آپارتمان می‌شود. سپنجا دست شما را در انتخاب نوع اقامتگاه باز گذاشته است. فقط کافیست که نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و انتظارات خود را در سایت وارد کرده و لیست موارد موجود را همراه با شرایط اجاره، تصاویر و فیلم‌های محل اقامت مشاهده کنید. تنها کار باقی مانده انتخاب از بین اقامتگاه‌های موجود و رزرو آن اقامتگاه و پرداخت مبلغ نهایی است.

پشتیبانی دائمی و تضمین بازگشت وجه در صورت کنسلی از جمله خدمات مهم سپنجا به گردشگران است. سپنجا هدف خود را تضمین اقامتی راحت، کم هزینه و به یاد ماندنی برای مسافران عنوان کرده است. متقاضیان برای انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود می‌توانند به سایت سپنجا به آدرس https://sepanja.com مراجعه کنند. کارشناسان سپنجا از ساعت 9 تا 24 در هفت روز هفته از طریق شماره تلفن‌های 07191302012 و 09171025505 آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم به گردشگران هستند.

اجاره روزانه ویلا در بابلسر: https://sepanja.com/search/اجاره-ویلا-در-بابلسر

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز