قیمت آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز 1

ژیوار

در حال حاضر اندیشه نیز یکی از محدوده‌های پرمتقاضی مسکن به شمار می‌رود که بسیاری برای خریداری آپارتمان به آنجا مراجعه می‌کنند. فاز یک اندیشه را می‌توان یکی از محبوب‌ترین فازها برای خریداران مسکن دانست. بسیاری از متقاضیان برای خرید آپارتمان 80 متری در شهر ک اندیشه محدوده فاز 1 جستسجو می‌کنند.

برهمین اساس کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز 1 را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*براساس آگهی‌های فروش آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز 1 به قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه واقع در طبقه دوم دارای پارکنیگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این آپارتمان با عمر بنا 8 سال باید 18 میلیون و 125 هزارتومان بپردازد.

*دیگر آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز 1 با بودجه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی قابل خریداری است. این واحد دوخوابه با سن بنا 13 سال دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. این واحد در طبقه همکف از 3 واقع شده و هرمتر آن 22 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد.

دریان سفر امید

خرید آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز 1 با بودجه بیش از 2 میلیاردتومان

*خریدار آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز یک با بودجه 2 میلیارد تومان می‌تواند واحدی با عمر بنا 6 سال خریداری کند. قیمت هر متر این بنا 25 میلیون تومان است که از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق را نام برد. قیمت هر متر این آپارتمان 80 متری 25 میلیون تومان تعیین شده است.

*آپارتمان 80 متری با عمر بنا 11 سال با قیمت 2 میلیارد و 330 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در سال 90 ساخته شده و از امکانات آن می‌توان دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این آپارتمان در طبقه دوم قرار دارد و متقاضی برای خرید هر متر آن باید 29 میلیون و 125 هزارتومان بپردازد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*دیگر آپارتمان 80 متری در فاز 1 اندیشه 2 میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 94 ساخته شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق خواب دارد. قیمت هر متر این آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز یک 30 میلیون تومان است و در طبقه اول قرار دارد.

*خریدار با بودجه 3 میلیارد می‌تواند واحد 80 متری نوساز در شهرک اندیشه فاز 1 خریداری کند. این آپارتمان دارای امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این واحد واقع در طبقه دوم باید 37 میلیون و 500 هزارتومان پرداخت کند.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 80 متری در شهرک اندیشه فاز 1

  1. حسین شریف پور گفته:

    بعد میشه بگید طلا و نقره ایی که توی ساخت به کار رفته چند کیلو و چند عیاره که این قدر قیمتش شده چون حقیقتش میخواستم به خدا بگم ۲۰۰سال دیگه به عمرم اضاف کنه تا بتونم شاید سال اخرش این خونه رو با حقوق ۷ میلیون تومان در ماه بخرم البته اگه تا ۲۰۰سال دیگه همین قیمت بمونه میونم بگم تو این شرایط الله واکبر الله و اکبر الله اکبر

  2. کیوان گفته:

    این قیمتی‌که شما میگید برای مجتمع هس ساختمانی که 6یا ۹ واحد داشته باشد برای خرید کمتر از سه میلیارد نیس داخل فاز یک نه اطرافش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان