فروش فوق العاده پژو 207 و سورن پلاس

لست سکند

ایران خودرو برخی از محصولات را به صورت فروش فوق العاده با قرعه کشی برای عموم متقاضیان عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش فوق‌ العاده پنج محصول ایران خودرو از 5 آبان ماه آغاز شده و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو در فروش فوق‌ العاده

در این طرح فروش فوق العاده سورن پلاس با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود با قیمت 261 میلیون و 422 هزار و 100 تومان، پژو پارس در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با قیمت 165 میلیون و 862 هزارتومان و پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو 7پی در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با قیمت 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان عرضه شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

در این طرح همچنین پژو 207 آی دستی با فرمان برقی در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، قرمز و آبی کاسپین با قیمت 215 میلیون و 996 هزار و 700 تومان و خودرو پژو 207 آی اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز با موتور تی یو 5پی مشکی و سفید با قیمت 318 میلیون و 775 هزار و 800 تومان برای متقاضیان ارائه شده است.

از سوی ایران خودرو موعد تحویل این محصولات فروش فوق العاده 3ماهه اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام خودروی درخواستی از سایت این شرکت خودروساز اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز