فروش خودرو بدون اتلاف وقت و به قیمت بازار

خرید و فروش خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید و فروش خودرو در دنیای امروز، با توجه به افزایش کلاهبرداری  از این طریق و همچنین شرایط اقتصادی کشور و بالا بودن قیمت‌ها در بازار خودرو، امری ریسکی و حساس است.

به گزارش کاماپرس  به نقل از سوییچ، خرید و فروش خودرو به شکل شخصی و از طریق روش‌های سنتی، به علت بی‌تجربگی افراد سبب بروز اختلافات و مشکلات بسیاری در این زمینه شده است. از جمله این مشکلات، کلاهبرداری به طرق مختلفی چون قیمت‌گذاری، پنهان کردن خرابی‌ها، کارشناسی دروغی و مانند آن است. از این رو خرید و فروش خودرو بدون اتلاف وقت و به قیمت روز خودرو ، نیازمند مراجعه به افراد کاردان است.

کلاهبرداران در کمینند!

بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌های مرتبط با خرید و فروش خودرو، خود شخصا و بدون مشورت با افراد متخصص اقدام به این امر می‌کنند؛ این در حالی است که خرید و فروش خودرو به شکل متداول و سنتی آن از گذشته سبب طرح پرونده‌های کلاهبرداری بسیاری در زمینه خرید و فروش خودرو در دادگاه‌ها و شوراهای حل اختلاف شده است. خریداران و فروشندگان فریب‌خورده در این پرونده‌ها، معمولا دارای تجربیات تلخ مشابهی هستند.

برخی از فروشندگانی که اقدام به فروش خودرو خود به شکل شخصی و به شکل سنتی کرده بودند، معمولا به جهت ناشناس بودن خریدار و عدم شناخت کافی از او با مشکلات متعددی رو به رو شده‌اند؛ از رایج‌ترین اختلافاتی که فروشندگان خودرو به این شکل گزارش کرده‌اند، عدم تنظیم سند از سوی خریدار و عدم واریز به موقع و کامل هزینه است. ضمن این‌که در برخی از پرونده‌ها نیز فروشندگان خودرو اطلاع دقیقی از مشخصات و مسائل فنی نداشته و خریداران با عیب‌گذاری‌های بیهوده و کارشناسی‌های ساختگی از قیمت اصلی ماشین کم کرده بودند.

همچنین برخی از این افراد، شکایات بسیاری را در ارتباط با تماس‌های متعدد افرادی که قصد خرید نداشتند و چانه زدن‌های فراوان برای تخفیف و ایجاد دردسر برای آن‌ها مطرح کردند.

راز آسمان پایتخت

خرید و فروش خودرو-کاماپرس

فروش خودرو را به کاربلدها بسپارید

با وجود مواردی که گفته شد و مشکلات ریز و درشتی که ممکن است برای فروش خودرو پیش بیاید، بهتر است از همان ابتدا ریسک این کار را به حداقل رسانده و کار را به کاربلدهای این حوزه بسپارید. در حال حاضر برخی سایت‌های معتبر اقدام به سفارش‌گیری از کاربران و ثبت درخواست‌های آن‌ها برای فروش خودرو می‌کنند و در تمام پروسه فروش قدم به قدم با فروشنده همراهی می‌کنند.

فروش قدم به قدم با مجموعه سوییچ

مجموعه سوییچ با ایده و در راستای رفع مشکلات و پیچیدگی‌های خرید و فروش خودرو فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. به این ترتیب تمام فروشندگان خودرو می‌توانند به راحتی و با همراهی و کمک تیم کاردان، حرفه‌ای و متخصص مجموعه سوییچ، به راحتی و با رهایی از هرگونه دردسری، در کمترین زمان به فروش ماشین با قیمت روز بازار اقدام کنند.

کاربران مجموعه سوییچ با مراجعه به سایت این مجموعه در بخش فروش خودرو، اطلاعات اولیه خودرو از جمله نام، سال تولید و برند را وارد کرده و اقدام به ثبت درخواست خود می‌کنند. پس از ثبت درخواست فروش، کارشناسان بخش فروش با فروشنده خودرو تماس گرفته و درخواست او را به شکل دقیق پیگیری می‌کنند؛ سپس با ارائه مشاوره تخصصی فروش، آگاه‌سازی فروشنده از قیمت روز خودرو، خودرو مورد نظر را کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌کنند. نهایتا خودرو فروشی را با تمام اطلاعات آگهی کرده و پس از فروش، امور مربوط به قولنامه، دریافت هزینه و انتقال سند را انجام می‌دهند.

خرید و فروش خودرو-کاماپرس

با یک امضا هم راحت بفروشید؛ هم راحت بخرید!

خدمات مجموعه سوییچ تنها شامل فروش خودرو نمی‌شود؛ بلکه مجموعه سوییچ برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در خرید خودرو، خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهد. به‌طوری که با مراجعه به سایت در وهله اول با نمایشگاه آنلاین سوییچ روبه رو می‌شوید. با این‌حال اگر به دنبال ماشین خاصی باشید، تنها با ثبت درخواست، می‌توانید از مشاوره تخصصی اولیه کارشناسان و همراهی قدم به قدم مشاور اختصاصی برای خرید آن خودرو، کارشناسی دقیق و تنظیم قولنامه، استفاده کنید.

دیگر خدمات مجموعه سوییچ

خدمات مجموعه سوییچ برای رفع کاستی‌ها و پیچیدگی‌های معاملات خرید و فروش خودرو بسیار گسترده است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاوره رایگان خرید خودرو متناسب با بودجه هر شخص
  2. استفاده از مشاور اختصاصی برای هر مشتری در انتخاب بهترین خودرو
  3. کارشناسی دقیق خودرو
  4. اطمینان و ضمانت اصل بودن مدارک و اسناد خودرو
  5. ارائه خدمات رایگان در امور حقوقی مانند تنظیم قولنامه
  6. خدمات تعویض پلاک

انتهای پیام

مرتبط با : سوییچ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز