فروش نقدی سورن پلاس و پارس ای ال ایکس برای دو گروه متقاضی

ایران خودرو دو محصول سورن پلاس و پارس ای ال ایکس را در قالب فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضی عرضه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش فوق‌العاده سورن پلاس و پارس ای ال ایکس از امروز 26 آذرماه ساعت 10 صبح آغاز شده است و تا 28 آذرماه ادامه خواهد داشت.

دو گروه متقاضی قانون حمایت از خانواده و جمعیت همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده می‌توانند در این فروش ثبت‌نام کنند که زمان قرعه‌کشی این دو محصول 30 آذرماه 1401 اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

شرایط خرید سورن پلاس و پارس ای ال ایکس

دو خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری‌متال و آبی کبود همچنین پارس ای ال ایکس با موتور ایکس یو 7 پی در این فروش فوق‌العاده عرضه شده‌اند که مشمولان قانون حمایت از خانواده و جمعیت باید برای سورن پلاس مبلغ 281 میلیون و 189 هزار 400 تومان و برای پارس ای ال ایکس نیز 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان بپردازند.

برای مشمولان طرح جایگزینی که متقاضی در این ثبت‌نام هستند نیز شرایط به این صورت است که قیمت محصولات ماهانه در سایت فروش محصولات ایران خودرو قرار می‌گیرد که پس از اسقاط خودرو فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت‌نام، قیمت محصول تعیین خواهد شد.

موعد تحویل این دو خودرو از سوی این شرکت سه ماهه اعلام شده و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح فروش فوق‌العاده از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز