عجیب ترین عادات میلیاردهای جهان؛ بالا رفتن از درخت و شستن ظرف ها

تور لحظه آخری-کاماپرس

سلبریتی‌ها و اسطوره‌های جهان هر چقدر هم مشهور و محبوب باشند باز هم انسان هستند و می‌توانند عادات غیرمعمول و خاص خود را داشته باشند. کاماپرس در این مطلب به معرفی عادات عجیب و غریب موفق‌ترین افراد جهان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

بیل گیتس

این مخترع و کارآفرین بزرگ، به‌عنوان بنیانگذار سیستم عامل ویندوز شهرت یافته و در این راه بیش از ۱۲۹ میلیارد دلار ثروت جمع‌آوری کرده است. گفته می‌شود او تصمیم‌گیری درباره مسائل یا ایده‌های بزرگ عادت دارد روی صندلی گهواره‌ای مخصوصش بنشیند و فکر کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جف بزوس

مالک وب‌سایت آمازون، به‌عنوان رئیس یک شرکت تریلیون دلاری، وقت آزاد زیادی ندارد. با این‌حال یکی از چیزهایی که او همیشه در برنامه خود برای آن جا پیدا می‌کند، شستن ظرف‌هاست. بزوس خود این عمل را جذاب‌ترین کار دنیا توصیف کرده است.

استیو جابز

اسطوره فقید اپل همیشه به‌خاطر عادت‌های عجیب و غریبش مورد توجه عموم قرار داشت. جابز علاوه بر اینکه هر روز یک مدل لباس می‌پوشید، رژیم‌های غذایی مختلف را امتحان می‌کرد. برای مثال او برای هفته‌های متوالی چیزی جز هویج نخورد و بنا بر گزارش‌ها دچار مشکلات سلامتی شد.

سایمون کاول

این غول رسانه‌ای که پشت برخی از موفق‌ترین هنرمندان در صنعت سرگرمی جهان قرار دارد، با وجود اظهار نظرهای ترسناکش جلوی دوربین، در پشت صحنه خلقیات آرام‌تری دارد. او یک بار شخصا اعتراف کرد که سرگرمی مورد علاقه‌اش بالا رفتن از درختان است.

مارک زاکربرگ

زاکربرگ از زمانی که غول رسانه‌های اجتماعی یعنی فیس بوک را در جهان عرضه کرد تغییر زیادی کرده است. اما گویا پس از سال‌ها هنوز قصد ندارد دستی به سر و روی کمد لباس‌‌هایش بکشد. او هر روز، لباس‌های روز قبل را می‌پوشد و ادعا می کند که این کار انرژی وی را روی تصمیمات مهم‌تر متمرکز می‌کند.

ایلان ماسک

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس و مالک ایکس (توییتر سابق) زمان خود را به طور باورنکردنی بین تعداد زیادی از پروژه‌ها تقسیم می‌کند. او اعتراف کرد برای پرداختن به تمام ایده‌ها و شرکت‌هایش تمام روز را به بخش‌های پنج دقیقه ای تقسیم می‌کند تا کارایی بیشتری داشته باشد.

دونالد ترامپ

رئیس جمهور سابق و جنجالی آمریکا، راز موفقیتش را کم خوابی عنوان کرده و حتی ادعا کرد تنها چهار ساعت در شب می‌خوابد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز