شرایط فروش اقساطی تیگو 7 پرو

تور لحظه آخری-کاماپرس

 تیگو 7 پرو، یکی از خودروهای پرطرفدار به‌ویژه در میان نسل جوان بوده و به دلیل امکاناتی که دارد، همواره مورد توجه خریداران خودرو قرار داشته است. این روزها شرکت‌های لیزینگ خودرو با ارائه طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو، مسیر خرید خودرو را برای علاقه‌مندان به این مدل، هموارتر کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو پرداخته است.

تیگو 7 پرو بخریم یا خودرو ایرانی؟

تیگو 7 پرو یک خودرو چینی است و شاید برخی از خریداران، خودروهای ایرانی را به خودروهای چینی ترجیح دهند. با توجه به امکان شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو و سایر خودروها که به طور یکسان وجود دارد، برخی از خریداران بین خرید خودرو ایران و خودرو چینی مردد می‌شوند.

اولین موضوعی که باید در این زمینه مد نظر قرار گیرد، بودجه‌ای است که متقاضی برای خرید خودرو در نظر گرفته‌ است. خودروهای شاسی بلند چینی قیمت به مراتب بالاتری نسبت به خودروهای لوکس ایرانی دارند و به همین دلیل باید هزینه بیشتری را برای پیش پرداخت و اقساط در نظر بگیرند. اگر بودجه محدود است، بهتر است به سراغ خودروهای مطرح و لوکس ایرانی بروید.

تیگو 7 پرو چند نقطه برتری نسبت به خودروهای ایرانی دارد که آن را برای خرید مناسب می‌کند. این نقطه برتری شامل استحکام، امنیت و امکانات پرشمار خودرو نسبت به مدل‌های لوکس ایرانی است. آپشن‌های این خودرو چینی به قدری زیاد است که طرح فروش اقساطی آن را با استقبال زیادی روبه‌رو کرده است.

راز آسمان پایتخت

مشخصات تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو، یک خودرو زیبای چینی است که از سال 1400 وارد بازار ایران شده و فروش خوبی را نیز تجربه کرده است. این خودرو با دو سال حضور مداوم در بازار کشور از نظر خدمات فنی و قطعات در وضعیت خوبی قرار دارد. این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده است و این شرکت پشتیبانی اصلی  تیگو را برعهده دارد.

تیگو 7 پرو در دسته شاسی بلندهای جمع و جور قرار می‌گیرد، اما به دلیل طراحی خاص آن، در عین کوچک بودن نسبت به رقبا از ابهت خاصی برخوردار است. تیگو 7 پرو در واقع مدل پیشرفته تیگو 7 است که علاوه بر بهبود فنی، دچار تغییرات زیادی در ظاهر شده است تا به اصطلاح جوان پسندتر شود. این خودرو برای استفاده خانوادگی و سفر نیز بسیار مناسب است؛ چراکه علاوه بر ایمنی از امکانات رانندگی راحت و نرمی نیز برخوردار است.

تیگو 7 پرو دارای شش ایربگ، سقف پانوراما، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، دو حالت رانندگی اسپورت و اکونومیک، سنسور فشار باد لاستیک‌ها و استارت بدون کلید است.

مزیت فروش اقساطی تیگو 7 پرو

قیمت خودروهای شاسی بلند در سال‌های اخیر رشد بالایی داشته و بیشتر خریداران ممکن است که توان خرید نقدی آنها را نداشته باشند؛ به همین دلیل شرکت‌های لیزینگ خودرو برای فروش اقساطی تیگو 7 شرایط و تسهیلات متنوعی را تدارک دیده‌اند. در این روش فروش، متقاضی می‌تواند با کمترین پیش پرداخت صاحب خودرو شده و در طول چند سال اقساط آن را بپردازد.

شرایط فروش اقساطی تیگو 7 پرو

طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو، بهترین و آسانترین روش برای خرید خودرو شاسی بلند است. در این روش فروش، خریدار و شرکت لیزینگ خودرو بر سر قیمت روز تیگو توافق کرده و سپس بر اساس این قیمت، مبلغ پیش پرداخت (حدود 40 درصد مبلغ خودرو) به حساب شرکت واریز می‌شود.

در زمینه اقساط پرداختی نیز انعطاف مناسبی وجود دارد و خریدار می‌تواند دوره اقساط را از شش تا 36 ماه به صورت دلخواه انتخاب کند. دوره اقساط ارتباطی با تحویل خودرو ندارد و در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو این خودرو پس از واریز پیش پرداخت و بستن قرارداد، ظرف یک ساعت تحویل مشتری می‌شود.

فروش اقساطی انواع خودرو خارجی و داخلی در «فرنام خودرو»

فرنام خودرو، یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش ممکن برای تمام متقاضیان فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولید شده در کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و محصولات وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت  farnamkhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی تیگو 7 پرو

  1. مهسا منصوری گفته:

    تیگو واقعا اشغال من داستم همش تو مسیر تحویل دادن خودرو به نمایندگی و تحویل گرفتن بود
    گیر بکس مشکل دار تحویل دادن گیربکس عوض کردن دوباره مشکل داشت .۵سال سانتافه داشتم ۱بار تعمیرگاه نرفت .

  2. ایرج زاهدی مریان گفته:

    اطلاع رسانی بسیار عالی و کامل است. مرسی و لطفاً به همین منوال ادامه دهید تا شاید چراغ راهی برای سایر شرکتها و سازمانهای تبلیغ کننده(محض) باشید.. پیش به سوی آینده‌ای بهترو درخشان‌تر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز