شرایط اجاره ون

اجاره ون برای حمل و نقل افراد با تعداد بالا و تا 12 نفر در موقعیت‌های گوناگون اعم از جابه‌جایی مهمانان مهم یا گردشگران، ترانسفر فرودگاهی و به ویژه برای سفر، یک گزینه ایده‌آل و البته کم‌هزینه به شمار می‌آید.

به گزارش کاماپرس، اجاره ون، یک انتخاب هیجان‌انگیز برای سفرهای گروهی و خانوادگی است. مزایای متعدد اجاره ون مانند راحتی و جادار بودن و کاهش هزینه‌های حمل و نقل سفر مانند هزینه سوخت، هزینه‌ استهلاک و هزینه احتمالی خرابی یا صدمات وارده به خودرو شخصی موجب محبوبیت آن شده است؛ به طوری که اجاره انواع ون برای مقاصد مختلف از جمله استفاده از آن به عنوان کمپر یا ون تشریفاتی با امکانات و قیمت‌های متفاوت فراهم شده است.

در این گزارش نکات لازم برای اجاره ون شرح داده شده است.

مزایای اجاره ون

برخی از مهم‌ترین مزایای اجاره ون در مقایسه با خودرو شخصی در ادامه بررسی شده است.

لذت سفر گروهی: یکی از مزایای اجاره ون برای سفر که آن را به گزینه هیجان‌انگیزی تبدیل می‌کند، امکان سفر گروهی است. با اجاره ون دیگر نیازی نیست که با چند ماشین سفر کرد و می‌توان در مسیر و جاده نیز از معاشرت با همسفران خود لذت برد.

راز آسمان پایتخت

کاهش مصرف سوخت: سفر با یک ون با ظرفیت 12 نفر در مقایسه با سفر با سه اتومبیل شخصی، سوخت بسیار کم‌تری مصرف می­کند و از این نظر نه تنها موجب کاهش هزینه سوخت می­شود، بلکه محیط زیست را نیز کم‌تر آلوده می‌کند.

کاهش هزینه خرابی خودرو: مزیت دیگر اجاره ون در مقایسه با سفر با وسیله شخصی، کاهش هزینه‌های موردنیاز برای تعمیر خودرو و بیمه است. این در حالی است که ون‌های اجاره‌ای همگی دارای بیمه بوده و هزینه‌های جاری و تعمیرات موردنیاز آن‌ها بر عهده شرکت موجر است.

کاهش هزینه استهلاک: نامناسب بودن وضعیت جاده‌ها از یک طرف و نبود لوازم یدکی باکیفیت و گران بودن آن‌ها از سوی دیگر، هزینه‌های استهلاک را افزایش می‌دهد که با اجاره ون، نگرانی از بابت استهلاک خودرو شخصی بی­معنی خواهد بود.

جادار و راحت بودن: مزیت دیگر اجاره ون، جادار و راحت بودن آن در مقایسه با خودروهای شخصی برای افراد با تعداد بالا است. به عنوان مثال، سفر با ون برای 10 نفر خیلی راحت‌تر از سفر با دو خودرو با ظرفیت هر کدام پنج نفر است.

انواع اجاره ون

در حال حاضر شرکت‌های گوناگون انواع ون را با شرایط و امکانات متعددی اجاره می‌دهند که برخی از انواع اجاره ون در ادامه معرفی شده است.

اجاره ون تشریفاتی: یکی از کاربردهای جذاب خودروهای ون، استفاده از آن‌ها به عنوان خودرو تشریفاتی در مراسم، جشن‌ها و امثال آن بوده و از این نظر، اجاره ون یک انتخاب لوکس محسوب می‌شود.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی: یکی دیگر از کاربردهای اجاره ون، ترانسفر یا همان حمل و نقل فرودگاهی است. به عنوان مثال برای حمل و نقل مهمانان با تعداد بالا از شهر یا کشور دیگر می‌توان یک ون اجاره کرد.

اجاره ون برای سفر: اکثر خودروهای ون برای سفرهای طولانی و ماجراجویانه گزینه‌های بسیار جذاب و مناسبی هستند و برخی از آن‌ها این قابلیت را دارند که با تغییراتی جزئی، به خودروهای کمپر تبدیل شوند.

کدام مدل ون‌ برای اجاره مناسب است؟

برخی از مدل‌های ون که در بازار حمل و نقل ایران موجود بوده و می‌توان آن‌ها را از شرکت‌های مختلف اجاره کرد، شامل ون هیوندا H350، ون تویوتا هایس، ون وانا فوتون، ون برلیانس H2L، ون ایویکو A36، ون هیوندا H1 و ون بنز ویتو است.

قیمت اجاره ون

هزینه اجاره ون از نظر هزینه‌های نهایی سفر با احتساب هزینه‌های پنهانی مانند هزینه تعمیرات و استهلاک خودرو در مقایسه با سفر با خودرو شخصی مقرون به‌صرفه‌تر است؛ با این حال، قیمت اجاره ون به مولفه‌های گوناگونی همچون نوع و مدل ون، مسافت طی شده با ون، تعداد روزهای اجاره ون، امکانات ون، نوع استفاده از ون و در نهایت شرکتی که ون را اجاره می‌دهد، بستگی دارد.

اجاره ون با «پی سپار»

پی سپار یک مجموعه معتبر در حوزه حمل و نقل مسافر از جمله اجاره انواع خودرو، تامین وسیله نقیله و کرایه اتومبیل در بخش‌های متنوع مانند حمل و نقل گردشگری، انتقال پایانه‌ها، تردد درون شهری، دربستی بین شهری و تامین خودرو در اجلاس‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، همایش و دیگر مجالس و مراسم‌ها است. خدمات ویژه مجموعه پی سپار شامل تضمین کیفیت خدمات، قیمت‌های مناسب، ارائه خدمت در سریع‌ترین زمان، پشتیبانی 24 ساعته و برخورداری از انواع خودروهای ون، اتوبوس، مینی بوس و سواری و همچنین رانندگان مجرب و کارآزموده است.

متقاضیان برای اجاره انواع ون می‌توانند به وبسایت https://peysepaar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­های 02144117400 و 09904040515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی سپار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز