شرایط اجاره تویوتا لندکروز چیست + قیمت

تویوتا لندکروز-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از افراد تمایل دارند برای یک سفر آسان و یا مراسم‎های خود از یک ماشین لوکس استفاده کنند. تویوتا لندکروز یکی از بهترین انتخاب‎ها برای چنین موقعیت‎هایی است و افراد به راحتی با اجاره این ماشین می‎توانند یک سفر لذت‎بخش برای خود رقم بزنند. این ماشین لوکس برای مهمانی‎های مجلل و یا عروسی نیز انتخاب خوبی است. کافه رنت امکان اجاره بدون دردسر این ماشین را فراهم کرده است.

کاماپرس در ادامه به توضیح شرایط اجاره تویوتا لندکروز در کافه رنت می‎پردازد:

شرایط اجاره بدون راننده تویوتا لندکروز در کافه رنت

کاربران می‎توانند این ماشین را به همراه راننده، بدون راننده و یا به عنوان ماشین عروس اجاره کنند. افراد برای اجاره این ماشین باید حداقل 20 سال سن داشته باشند و گواهینامه‎ رانندگی آن‎ها حداقل شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. از مدارک لازم برای اجاره این خودرو ارائه یک گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محصل سکونت شخصی اجاره‎کننده است. همچنین لازم است افراد یک فقره چک و یا سفته به مبلغ ارزش خودرو و ودیعه نقدی ارائه کنند.

در صورت استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده، همه هزینه‎های مصرفی ماشین به عهده شرکت خواهد بود. حداقل زمان اجازه ماشین سه روز است و مسافت مجاز روزانه برای رانندگی، 200 کیلومتر است. خودروها دارای پوشش بیمه بدنه هستند و امکان اجاره لندکروز در تهران و شهرهای اطراف تهران وجود دارد.

هزینه اجاره لندکروز

هزینه اجاره لندکروز بین سه تا 14 روز، شش میلیون و 500 هزار تومان روزانه است و حداقل زمان برای رزرو ماشین سه روز است. در صورتی که افراد ماشین را برای بیش از 14 روز اجاره کنند، هزینه اجاره روزانه شش میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود. میزان مبلغ ودیعه برای اجاره نیز 90 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره لندکروز با راننده

افراد برای اجاره ماشین به همراه راننده نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارد و فقط لازم است که زمان و مکان مورد نظر خود را اعلام کنند و در زمان از پیش تعیین‎شده، راننده و ماشین در خدمت آن‌ها خواهند بود.

تویوتا لندکروز-کاماپرس

شرایط اجاره ماشین عروس لندکروز

افراد می‎توانند به مدت 15 ساعت از 9 صبح تا 12 شب ماشین را اجاره کنند و به ازای هر یک ساعت اضافه، باید 100 تا 300 هزار تومان بیشتر بپردازند. در صورت خروج از محدوده شهر تهران باید هزینه‌ای بین 100 تا 300 هزار تومان پرداخت شود. در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده اجاره‎کننده باید با ارائه کارت شناسایی و یک سفته به اندازه مبلغ خودرو، می‎تواند ماشین را در مدت تعیین‎شده در اختیار داشته باشد. نماینده کافه رنت بعد از تحویل خودرو به داماد تا آخر مراسم در ماشین دیگری منتظر می‌ماند و پس از اتمام مراسم همزمان با تحویل خودرو، چک ضمانت را باز می‎گرداند.

برای اجاره ماشین عروس‎ با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی وجود ندارد و همه مسئولیت‎های ماشین به عهده راننده خواهد بود. افراد در صورت تمایل به اجاره ماشین عروس لندکروز لازم است از چند هفته قبل قیمت‎ها را بررسی کنند و رزرو خود را انجام دهند.

لذت رانندگی با تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز دارای موتور قدرتمند شش سیلندر است و همه اجزای آن برای یک آفرود مناسب طراحی شده است. نفوذ صدا به داخل این ماشین بسیار کم است و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‎ها برای یک سفر راحت محسوب می‎شود. فضا زیاد داخل کابین یکی دیگر از مزیت‎های این ماشین است و سه ردیف صندلی در پشت ماشین فضا بزرگی را برای سرنشینان فراهم می‎کند. همچنین صندلی‎های ردیف سوم امکان تا شدن دارند و صندوق عقب بزرگی را برای جاسازی وسیله‎ها در اختیار افراد قرار می‎دهد.

تویوتا لندکروز برای سفرهای جاده‌ای طراحی شده است و در مسیرهای ناهموار هیچ ضربه و ارتعاشی به داخل خودرو منتقل نمی‏شود. همه صندلی‎های این ماشین مجهز به گرم‎کن و سردکن هستند و سرنشینان در مسافت‎های طولانی به هیچ وجه خسته نمی‏شوند. یکی دیگر از مزایای این ماشین داشتن کول باکس برای سرد نگه داشتن وسیله‎های سفر در ایام گرم سال است.

درباره کافه رنت

شرکت کافه رنت دارای بیش از 20 سال سابقه در زمینه اجاره خودرو است و دارای انواع خدمات همراه راننده، بدون راننده و اجاره خودرو عروس است. اکثر ماشین‌ها در مالکیت خود شرکت هستند و تنوع ماشین‎های خارجی و اقتصادی، به افراد این امکان را می‎دهد که متناسب با بودجه خود اقدام کنند. کاربران برای رزرو کردن ماشین می‎توانند از طریق سایت کافه رنت اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط اجاره تویوتا لندکروز چیست + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز