شاسی بلند هیبریدی هوندا ZRV سال 2023 از راه می رسد (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به تازگی کمپانی هوندا تأیید کرده است که شاسی بلند جدیدش ZRV نام دارد، سال 2023 وارد بازار خواهد شد و قرار است به رقابت با خودروهایی مانند تویوتا راو 4، نیسان قشقایی و کیا اسپورتیج بپردازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پروتوتایپ هوندا ZRV مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

 

به گزارش کاماپرس، هوندا ZRV مدل 2023 فقط به صورت هیبریدی تولید خواهد شد چون کمپانی هوندا معتقد است با خودروهای هیبرید می توان گاز آلاینده CO2 را کاهش داد و همچنین به مشتریان کمک کرد گذار به سوی دوران آلایندگی صفر را بهتر انجام بدهند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست هوندا ZRV مدل 2023 از موتور هیبریدی هوندا HR-V استفاده خواهد کرد و یا موتور هیبریدی و قوی تر هوندا سیویک روی آن سوار خواهد شد. آن طور که شرکت هوندا اعلام کرده است در این خودرو از یک موتور درون سوز استفاده می شود که به عنوان ژنراتوی برای دو موتور برقی عمل خواهد کرد که نیروی شان را به چرخ های جلو منتقل می کنند. این خودروساز ژاپنی معتقد است حضور هوندا ZRV مدل 2023 در خط تولید هوندا یک انقلاب مهم است و بعد از آن شاسی بلندهای برقی بیشتری ساخته خواهند شد و آن طور که پیداست در آینده نزدیک هوندا تمرکز بیشتری روی این سگمت که به سرعت در حال رشد است خواهد گذاشت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز