سیزده بدر و خروج از تهران ممنوع شد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

براساس ابلاغیه وزارت بهداشت، دو شهر کرج و تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند به همین دلیل دورهمی های سیزده  بدر و خروج از تهران و کرج ممنوع شد.

به گزارش کاماپرس، حمید رضا گودرزی، رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونا از شهرداری‌ها و نیروی انتظامی درخواست کرد برای اینکه مردم سیزده بدر یا روز طبیعت را در خانه بمانند، اقدام‌های لازم را انجام دهند. طبق اعلام گودرزی، دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز تهران در روز طبیعت ممنوع است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفین

طبق اعلام سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در روز سیزده بدر خودرو‌هایی که به بوستان‌ها و پارک‌ها مراجعه کنند، جریمه خواهند شد.
او درباره مبلغ جریمه متخلفان در روز طبیعت، توضیح داد: پلیس از سحرگاه سیزدهم فروردین در بوستان‌ها حضور دارند و ورود به بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است. در روز طبیعت با توجه به نارنجی بودن شهر تهران خودرو‌های مختلف که به بوستان‌ها و پارک‌ها مراجعه کرده‌اند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

محدودیت‌ها در گیلان و مازندران

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان هم اعلام کرد بر اساس مصوبات شصت‌ودومین جلسه ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا هرگونه دورهمی و تجمع در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز گیلان در روز طبیعت ممنوع است.

در مازندران همه شهرهای این استان در وضعیت نارنجی هستند،به همین دلیل ورود و خروج به و از مازندران ممنوع اعلام شده است.

تعطیلی پارکهای اصفهان و مشهد

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، اجتماع شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های این استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع شده است. در این ۲ روز آرامستان‌های استان، بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز گردشگری و تفرجگاهها تعطیل هستند.

در مشهد هم ورود و تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های مشهد در روز طبیعت، سیزدهم فروردین بر اساس اعلام ستاد کرونای استان ممنوع است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز