هشدار پلیس راهور، مسافران از تهران و البرز خارج شوند

تور لحظه آخری-کاماپرس

طبق اعلام وزارت بهداشت دو استان تهران و البرز در وضعیت نارنجی یا پر خطر هستند، به همین دلیل ورود و خروج خودروهای غیر بومی به این دو استان ممنوع است و مسافران فقط امروز را فرصت دارند تا از این دو شهر خارج شوند.

به گزارش کاماپرس، با اینکه دو استان البرز و تهران سال ۱۴۰۰ را با وضعیت زرد شروع کردند، اما در چند روز گذشته و با ورود مسافران و افزایش تردد وضعیت این دو استان به رنگ نارنجی یا پرخطر در آمده است. بر همین اساس سردار حسینی، جانشین پلیس راهور اعلام کرد مسافران امروز باید از تهران و البرز خارج شوند.
جانشین پلیس راهور در گفت و گو با شبکه خبر درباره رفت منع ورود و خروج به این دو استان گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه وزرات بهداشت،در دو شهر تهران و کرج باید محدودیتهای تردد دوباره اعمال شود و مسافران هر چه زودتر باید این دو شهر را ترک کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی از فردا اعمال می شود

با اینکه مهلت ۷۲ ساعته ترک دو شهر نارنجی کرج و تهران تمام شده است، پس تکلیف مسافرانی که هنوز در این دو شهر هستند چه می شود؟ سردار حسینی در این باره می گوید: دو شهر تهران و کرج و شهرهای اقماری به دلیل موقعیتی که دارند بیشتر در معرض تردد هستند به همین دلیل امروز آخرین مهلت خروج مسافران است و از فردا مرزهای ورود و خروج کنترل می شود.

راز آسمان پایتخت

بر همین اساس جریمه ۵۰۰ هزار تومانی از فردا اعمال می شود و مسافران با خودرو غیر بومی اگر همچنان در این دو شهر تردد کنند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای هر روز می شوند.

جانشین پلیس راهور اعلام کرد در ۱۰ روز نخست سال ۱۴۰۰ آمار تصادفهای جاده ای حدود ۳۷ درصد بیشتر شده است که این نشان دهنده افزایش تردد در این روزهای کرونایی است.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز