سقوط بیت کوین را باور کنیم؟!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نمایه بازار ارزهای دیجیتال نشان دهنده کاهش شدید قیمت بیت کوین و رسیدن آن به محدوده 47 هزار و 952 دلاری است. قیمت این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته نزدیک به 857 دلار کاهش پیدا کرد. اخبار جهانی بیانگر موضع گیری جدید بانک مرکزی چین نسبت به رمزارزها و نزول قیمتی آن‌ها است. اتریوم هم در مقایسه با دیروز 49 دلار افت قیمتی داشت و به نرخ 3 هزار و 168 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک مرکزی چین همانند گذشته موضع منفی نسبت به ارزهای دیجیتال دارد و اخیرا با صدور بیانیه‌ای از شهروندان چینی خواسته تا از بازار رمزارزها دوری کنند. این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرد که استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال در کشور چین غیرقانونی است و اگر کسی در این بازار دچار ضرر شد، به هیچ وجه مورد حمایت قانونی قرار نمی‌گیرد.

همچنین بانک مرکزی چین بیت کوین و سایر رمزارزها را بدون ارزش ذاتی دانسته و معتقد است که قیمت آن‌ها حبابی بیش نیست! تحلیل‌های درون شبکه رمزارزها که توسط موسسه گلس ند منتشر شده، نشان می‌دهد میزان فعالیت شبکه بیت کوین از زمان ریزش در بازار ماه می تاکنون به اندازه‌ای نبوده که به قله جدید قیمتی برسد. با وجود اینکه بیت کوین در 30 روز اخیر بیش از 45 درصد رشد قیمت داشت، اما باز هم به حداکثر نرخ قبلی خود دست پیدا نکرد.

راز آسمان پایتخت

شرکت‌های بزرگ؛ همچنان طرفدار رمزارزها

با وجود اینکه انواع ارزهای دیجیتال نوسان‌های شدید قیمتی را تجربه می‌کنند، ولی همچنان شرکت‌های بزرگ و مطرح جهان امکان استفاده از آن‌ها را در صنعت پرداخت خود فراهم می‌کنند.

شرکت ارائه خدمات پی‌ پال، یکی از شرکت‌های بزرگ پرداخت جهان، اعلام کرده؛ از این پس امکان نگهداری و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی برای مشتریان این شرکت که ساکن انگلستان هستند، فراهم شده است. البته پی پال تاکید دارد که در این زمینه تابع قوانین و مقررات نهادهای ناظر انگلیسی خواهد بود.

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز