رونمایی رنو 4 جدید در سال 2025

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پس از رونمایی از رنو 5 برقی جدید که به تازگی صورت گرفت، کمپانی رنو به گسترش محصولات برقی‌اش ادامه می‌دهد و رنو 4 احیاء شده نیز در سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد. رنو 4 جدید نیز مانند رنو 5 یک خودرو کوچک برقی خواهد بود که از خودرو کلاسیک قدیمی الهام گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنو 4 تا کنون به صورت رسمی رونمایی نشده است ولی پیشتر در نمایشگاه خودرو پاریس 2022 کانسپ آن به نمایش گذاشته شده بود. علاوه بر این، تصاویری تأیید نشده هم از این خودرو جدید وجود دارند که ایده‌ای کلی از آن به دست می‌دهند تا زمانی که نسخه تولید شده اصلی از راه برسد.

رنو 4 نیز مانند رنو 5 از پلتفرم AmpR  استفاده می‌کند که به طور خاص برای خودروهای برقی طراحی شده است. با این که رنو 5 فقط با دیفرانسیل جلو به بازار عرضه می‌شود ولی از آن جایی که رنو 4 بیشتر به خودروهای شاسی‌بلند شباهت دارد، ممکن است به سیستم چهار چرخ محرک مجهز بشود. این احتمال نیز وجود دارد که رنو 4 قدری گران‌تر از رنو 5 باشد و قمیت آن به قیمت رنو کپچر و رنو کلیو نزدیک‌تر باشد.

انتظار می‌رود رنو 4 به همان موتوری مجهز شود که روی رنو 5 برقی تعبیه شده است، به این ترتیب چیزی در حدود 385 کیلومتر برد خواهد داشت. رنو 4 در اواسط سال 2025 به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن در حدود 35 هزار پوند تخمین زده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ممکن است دو موتور 121 اسب بخاری و 148 اسب بخاری که بر روی رنو 5 تعبیه شده، در رنو 4 نیز به کار گرفته شود و نسخه چهار چرخ محرک نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز