راهنمای سفر با تور به مالدیو

مالدیو

کشور مالدیو تشکیل شده از 1200 جزیره است و در جنوب غربی سریلانکا و آب‌های اقیانوس هند واقع شده است. پایتخت آن ماله بوده و حدود 150 هزار نفر جمعیت دارد. البته کل جمعیت این کشور 300 هزار نفر است که هم به لحاظ مساحت و هم جمعیت کوچک‌ترین کشور قاره آسیا است. مردمان مالدیو بیشتر درآمد خود را از طریق ماهیگیری، فروش محصولات کشاورزی و گردشگری به دست می‌آورند. مالدیو به سواحل شنی صدفی، آب‌های زلال و آبی رنگ، درختان سرسبز و سواحل مرجانی بسیار هیجان انگیز معروف است. البته دارای هتل‌ها، ریزورت‌ها و امکاناتی است که در محبوبیت این کشور برای گردشگران بی‌تاثیر نخواهند بود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری مالدیو، خدمات و هزینه سفر با تور به مالدیو می‌پردازند.

 آب و هوای مالدیو

مالدیو با فاصله بسیار کمی از خط استوا و در نیم‌کره جنوبی زمین قرار گرفته است. بدین جهت رطوبت هوای آن بسیار بالا است. در بیشتر فصول سال دمای این جزیره بین 25 تا 35 درجه سانتی گراد است. در ماه‌های آبان تا اردیبهشت، مالدیو دارای آب و هوای بسیار آرامی است و کمترین میزان رطوبت را دارد. این در حالیست که در ماه‌های اردیبهشت تا مهر، در این جزیره شاهد باران‌های شدید و بادهای طوفانی هستیم. به عبارتی فصول مالدیو به دلیل واقع شدن در نیم‌کره جنوبی، دقیقا برعکس وضعیت آب و هوایی ایران است.

مالدیو

جاذبه‌های گردشگری تور مالدیو

جزایر مالدیو یکی از مقاصد توریستی در جهان شناخته شده‌اند. این کشور با آب و هوای گرمسیری، ساحل‌های زیبا و آبی رنگ و ریف‌های مرجانی به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای مسافران هستند. این کشور با بیش از هزار جزیره کوچک و سواحل زیبا برای بسیاری از گردشگران به بهترین مکان سفر تبدیل شده است. سواحل مالدیو به دلیل برخورداری از شن‌های سفید، بسیار مشهور هستند. در برخی از مراکز توریستی برای گردشگران انواع تفریحات آبی مانند شنا، غواصی و عکاسی زیرآب در نظر گرفته شده است. پارک‌های ملی مالدیو نیز که شامل جنگل‌های مرجانی و چشمه‌های آب گرم معدنی هستند برای گردشگران جذاب هستند. همچنین، فرهنگ و زندگی محلی مردمان مالدیو مورد توجه است. آن‌ها رسم و رسوم خاصی دارند و به دلیل موسیقی سنتی و هنرهای دستی خود در جهان معروف هستند. بازدید از روستاهای مالدیو این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا با فرهنگ و زندگی محلی مردمان‌شان بیشتر آشنا شوند.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر تمامی این موارد باید بدانید مالدیو مکان‌های دیدنی تاریخی و فرهنگی کم ندارد. این اماکن عبارت است از مسجد بزرگ سلطان محمد، کاخ ریاست جمهوری مالدیو، موزه ملی مالدیو، زیردریایی نهنگ برای سفر به اقیانوس، خیابان مرکزی ماجده ماگو در ماله، گالری هنرهای ملی مالدیو و جزیره وادهو.

مالدیو

خدمات تور مالدیو

خدمات تور مالدیو به آژانس مسافرتی و برخی فاکتورها بستگی دارد اما به طور کلی می‌توان گفت خدمات عمومی تمامی آژانس‌ها شامل بلیط هواپیمایی رفت و برگشت به مالدیو، اقامت در هتل به همراه صبحانه، ناهار و شام، خدمات ترانسفر بین فرودگاه و هتل، بازدید از جاذبه‌های گردشگری مالدیو، صدور بیمه مسافرتی و راهنمای تخصصی تور است.

هزینه تور مالدیو

هزینه تور مالدیو به عوامل مختلفی از جمله فصل سفر، مدت زمان اقامت، کیفیت خدمات آژانس مسافرتی و … بستگی دارد اما با در نظر گرفتن تمامی این موارد نیز باید بدانید سفر کم هزینه‌ای نخواهید داشت. بدین جهت نمی‌توان هزینه مشخصی را برای سفر به مالدیو در نظر گرفت. از سوی دیگر به دلیل محبوبیت بالای مالدیو، بیشترین قیمت تور در فصل‌های پربازدید مانند زمستان در نظر گرفته می‌شود. برای نمونه، اگر بخواهید برای یک هفته در مالدیو و در هتلی با کیفیت اقامت داشته باشید، هزینه‌های شما در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. به علاوه باید هزینه پرواز رفت و برگشت، خدمات ترانسفر بین فرودگاه و هتل، صدور ویزای مالدیو و بیمه مسافرتی را در نظر بگیرید. در نهایت یک زوج با ۴ هزار دلار می‌توانند یک سفر اقتصادی در مالدیو داشته باشند اما برای داشتن یک سفر رویایی و باکیفیت باید حداقل ۸ هزار دلار هزینه کنند.

مالدیو

رزرو تور مالدیو در آژانس مسافرتی “هرمس ۷۲۴”

گروه آژانس‌های مسافرتی هرمس به صورت تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه آژانس‌های هرمس فراهم بوده که مسافرین بسته تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با درخواستشان را دریافت کنند.

شرکت هرمس به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126353624 یا پشتیبانی ویژه ساعات کاری به شماره 02126353624 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز