راهنمای اجاره ون

اجاره ون با توجه به مزایای متعدد آن اعم از امنیت بالا، فضای بزرگ و راحت و کاهش هزینه‌های سفر اعم از هزینه‌های بنزین، تعمیرات و استهلاک، یک گزینه جذاب و هیجان‌انگیز برای سفرهای گروهی به شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس، با توجه به استقبال گسترده از اجاره ون برای موقعیت‌های گوناگون از جمله سفر، تور، سرویس مدرسه، ترانسفر فرودگاهی، تشریفات و امثال آن، بسیاری از شرکت‌ها انواع ون با امکانات و تجهیزات متنوع اجاره می‌دهند. انواع اجاره ون مانند اجاره ساعتی ون و اجاره روزانه ون یا حتی اجاره ون با راننده و بدون راننده، شرایط متفاوتی دارد که بهتر است پیش از اقدام برای اجاره ون با آن‌ها آشنا بود.

در این گزارش شرایط اجاره ون بررسی شده است.

چرا ون اجاره کنیم؟

اجاره ون در مقایسه با سفر با چند خودرو شخصی دارای امتیازها و مزایایی است که آن را به گزینه‌ای محبوب در میان گردشگران تبدیل کرده است. مزایای اجاره ون علاوه بر تجربه یک سفر هیجان‌انگیز گروهی و جذاب، شامل کاهش قابل توجه هزینه‌های سفر است؛ چرا که با اجاره یک ون به جای چند خودرو، مصرف سوخت کاهش پیدا کرده و هزینه بنزین نیز کاهش می‌یابد. از طرفی با اجاره ون نگرانی از بابت هزینه‌های تعمیرات جاری خودرو یا استهلاک آن بی­مورد است؛ چرا که تمام این هزینه‌ها بر عهده شرکت اجاره‌دهنده است. از دیگر مزایای اجاره ون می‌توان به برخورداری از بیمه، امنیت بالا و همچنین جادار و راحت بودن آن اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره ون

آشنایی با شرایط اجاره ون از هزینه‌ها و اجاره گرفته تا انواع آن برای داشتن سفری مطمئن و بدون دردسر ضرورت دارد. برخی از مهم‌ترین شرایط اجاره ون در ادامه بررسی شده است.

انواع ون‌های اجاره‌ای: در حال حاضر انواع ون‌ها با امکانات گوناگون و برای موقعیت‌های مختلفی قابل اجاره است. متداول‌ترین انواع ون‌های اجاره‌ای شامل ون‌های توریستی و ون‌های دربستی است. ون‌‌های توریستی دارای امکانات یک کمپر بوده و برای سفرهای طولانی‎مدت مناسب است؛ در حالی که ون‌های دربستی دارای امکانات کم‌تری بوده و برای ترددهای درون شهری یا سفرهای کوتاه برون شهری مناسب است.

اجاره ون با راننده و بدون راننده: اجاره ون با توجه به سلیقه شخصی و نیازهای مسافران به دو صورت با راننده و بدون راننده امکان‌پذیر است. پیش از هر اقدامی باید توجه داشت که اجاره ون بدون راننده نیازمند برخورداری از شرایط لازم از جمله سن بالای 20 سال، کارت شناسایی و گواهینامه معتبر، پرداخت یک جای هزینه و ارائه ضمانت‌نامه و چک یا سفته است. این در حالی است در اجاره ون با راننده نیازی به ارائه هیچ مدرکی نبوده و مسئولیت بر عهده راننده است. البته در اجاره ون با راننده، هزینه تغذیه راننده بر عهده اجاره کننده است.

مدت زمان اجاره ون: یکی دیگر از موارد مهم و موثر بر قیمت و شرایط اجاره ون، مدت زمان اجاره است. در حال حاضر اجاره ون به دو صورت ساعتی برای ترددهای درون شهری و برون شهری و همچنین روزانه برای سفر، تور و موارد دیگر امکان‌پذیر است.

هزینه اجاره ون

به طور کلی هزینه اجاره ون در مقایسه با هزینه‌های سفر با خودرو شخصی مقرون به صرفه‌تر است؛ ضمن اینکه ون‌های توریستی همگی دارای امکانات مناسبی برای اقامت و خواب بوده و اجاره کننده را از هزینه‌های هتل یا اقامتگاه نیز بی­نیاز می‌کند؛ با این حال قیمت اجاره ون با توجه به مولفه‌های متعددی مانند نوع و مدل ون، امکانات ون، میزان مسافت طی شده، شرکت اجاره‌دهنده و همچنین مدت زمان اجاره اعم از اجاره روزانه یا ساعتی ون متفاوت است.

اجاره ون با «پی سپار»

پی سپار، یکی از مراکز معتبر در زمینه خدمات حمل و نقل مسافران اعم از اجاره خودرو و تامین وسیله نقلیه در بخش‌های گوناگون گردشگری، انتقال پایانه‌ها، تردد درون شهری، دربستی بین شهری و نظایر آن است. این مجموعه با برخورداری از پرسنل مجرب، رانندگان کارآزموده و انواع خودروهای ون، اتوبوس، مینی بوس و سواری ایرانی و خارجی، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده است که از جمله آنها می­‌توان به ضمانت کیفیت خدمات، قیمت‌ مناسب، سرعت بالا و پشتیباتی 24 ساعته اشاره کرد.

متقاضیان برای اجاره انواع ون می‌توانند به وبسایت https://peysepaar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌­های 02144117400 و 09904040515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی سپار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز